Mâine începe Retail Arena reshape Retail – Tendințe, strategii și omnichannel, în două zile pline de informații

Înainte de toate, evenimentul Retail Arena reinventează strategiile din retail-ul tradiţional şi online, sinergiile dintre canale şi oferă perspective noi şi sfaturi concrete pentru business-urile interesate să ţină pasul cu viitorul. Vino la evenimentul din 11 şi 12 noiembrie, hotel Hilton, pentru a ascultă şi interacţiona cu speakeri renumiţi.

În prima zi a evenimentului, pe 11 noiembrie, vom analiza alături de speakeri de renume internaţional, principiile omnichannel, best practices, viitorul canalelor de vânzări tradiţionale, dar şi online. Vom discuta pe marginea infrastructurii din spatele abordării omnichannel: de la unelte de marketing la logistică, cum transpunem experienţă din magazin în cea de livrare din ecommerce. Pe lângă dialoguri deschise, interactive, specialişti vor prezenţa studii în exclusivitate.

Printre cei care vor dezbate provocările şi tendinţele din retailul omnichannel şi vor oferi soluţii şi sfaturi pentru a creşte performanţa businessurilor online se numără Alexandru Jijian, Evozon Systems, Thilo Kerner, SAP, Marius Ghenea, 3TS, Valentin Radu, Marketizator, Lucian Aldescu, DPD, Mihai Pastrascu, evoMag.ro, David Neacşu, Himalaya, dar şi reprezentaţii ai Microsoft, Mindspeed sau 2Parale, printre mulţi alţii.

În a doua zi a evenimentului, pe 12 noiembrie, vom analiza cât de loial este consumatorul online vs. offline şi vom dezbate expansiunea şi inovaţia în retailul brick&mortar. De asemenea vom urmări şi aplica un studiu de caz care are în prim plan crearea unei campanii de marketing de succes, dar şi unelte noi pentru câştigarea şi fidelizarea clienţilor.

Printre cei care ne vor împărtăşi din experienţă proprie se numără Rodney Collins, Truth Central- McCann, Călin Clej, Pepsi, Mihaela Mureşan, IKEA, Dragoş Sîrbu, Flanco, Cătălin Creţu, VISA, Monica Eftimie, KFC, Cristina Miclea, Albalact, dar şi alte nume de la companii că Microsoft, Telekom, L’Oreal, Ecco Shoes sau McCann Bucureşti, printre alţii.

editorial-image-5invitati

În cadrul evenimentului vom avea şi studii ce vor fi prezentate în premieră la retailArena, cum ar fi Customer Journey şi Cumpăr, deci exist- despre oameni şi sacoşe, susţinute de Cosmin Costea, respectiv de Alina Stepan- Ipsos Research.

În cadrul workshop-urilor, susţinute de speakeri internaţionali la finalul dezbaterilor din cele două zile, participanţii vor afla informaţii practice şi actuale despre cum construieşti cu succes un business omnichannel de la Thilo Kerner, SAP, una dintre companiile de top în ceea ce priveşte soluţiile pentru retailul omnichannel. În a doua zi, participanţii vor afla cum pot crea o campanie de marketing eficientă ţinând cont de ce înseamnă de fapt consumatorul şi datele pe care le avem despre el de la Rodney Collins, director regional pe EMEA în cadrul Truth Central, divizia de consumer intelligence a McCann.

Ca la fiecare ediţie, evenimentul va avea şi oportunităţi şi zone de networking, dar şi o zona expoziţională unde vor fi demonstantii ale unor inovaţii în retail.

Mai mult, în perioada 5-9 noiembrie, la un bilet achiziţionat, primeşti unul gratuit. Detalii aici: http://www.retailarena.ro/2015/ro/register.html

Va aşteptăm deci pe 11 şi 12 noiembrie, începând cu 08:00, la Hilton, sala Le Diplomat, în Bucureşti, pentru a redefini împreună retailul.

Revista retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,932 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Mâine începe Retail Arena reshape Retail – Tendințe, strategii și omnichannel, în două zile pline de informații

Spune-ți părerea

  1. […] zilele de 11 şi 12 noiembrie 2015 s-a desfăşurat evenimentul Retail Arena, unde s-au dezbătut principiile omnichannel, best practices, viitorul canalelor de vânzări […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: