Grupul Mercadia Holland BV anunţă lansarea MACRO, un nou concept de magazin şi deschiderea primei unităţi MACRO la Braşov. MACRO este primul concept de retail modern de pe piaţa locală care promovează comerţul cu produse alimentare româneşti tradiţionale, acestea fiind integrate în sortiment alături de alte articole pentru necesarul zilnic de cumpărături. MACRO Braşov va fi deschis pentru clienţi vineri, 20 mai.
Investiţia în noul magazin se ridică la peste 500.000 Euro. MACRO Braşov este rezutatul unui proces amplu de reamenajare şi repoziţionare a fostei unităţi miniMax din oraş, marcând startul unui proces rapid de transformare a întregii reţele miniMax din ţară. În urma investiţiilor în repoziţionare şi noi deschideri, reţeaua naţională MACRO şi miniMax va ajunge până la sfârşitul anului la 150 de unităţi în total.
Richard Mansel, CEO MACRO: “MACRO Braşov este primul pas făcut de noi pentru dezvoltarea unei reţelei naţionale de magazine care le va oferi românilor o opţiune de cumpărături cu totul nouă. MACRO este un concept original care dă o dimensiune nouă retailului modern din România. Sortimentul nostru are o savoare autentic românească şi include, în proporţii echilibrate, mai multe categorii de produse alimentare proaspete – fructe, legume, brânzeturi, carne şi produse din carne proaspete, specialităţi de patiserie etc. MACRO va fi conectat permanent la viaţa românilor şi se va asigura că toţi clienţii săi se bucură în fiecare zi de o ofertă de calitate, la cele mai bune preţuri”.
Locuitorii Braşovului vor beneficia primii de oferta MACRO ce cuprinde peste 4.000 de articole: alimente de bază, cafea, ceai, produse lactate, produse de panificaţie şi patiserie, fructe şi legume, carne proaspătă, preparate din carne, produse congelate, băuturi, conserve, dulciuri, cosmetice şi detergenţi, electrice, electronice şi electrocasnice, bricolaj-auto, confecţii, încălţăminte şi marochinarie, papetărie, articole sportive şi jucării, produse de uz casnic, tutun.
Sortimentul MACRO cuprinde mai multe categorii de produse tradiţionale proaspete, cu savoare autentic românească. Clienţii MACRO Braşov vor găsi aici brânză de burduf afumată în scoarţă de fag, pastramă, cârnaţi de casă, vin de butoi şi multe alte articole furnizate direct de producătorii locali. Oferta include de asemenea fructe şi legume proaspete, brânză şi preparate din carne proaspete, alături de o listă variată de specialităţi de panificaţie şi patiserie pregătite într-un cuptor amplasat chiar în magazin.
O altă inovaţie MACRO este piaţa tradiţională amenajată lângă clădirea magazinului. În Braşov, aceasta va avea 52 de tarabe şi va ocupa 260 mp. Locuitorii din satele învecinate vor putea veni să vândă aici fructe, legume şi zarzavat din producţia proprie.
Dincolo de sortimentul variat de produse proaspete, MACRO aduce o schimbare în peisajul retailului românesc şi datorită atmosferei calde şi prietenoase din magazin. Aceasta va fi creată de interacţiunea continuă pe care angajaţii raioanelor de produse proaspete şi tradiţionale o vor avea cu clienţii şi de abordarea prietenoasă pe care întreaga echipă o va păstra în comunicarea cu cei care vin în magazin.
MACRO Braşov are o suprafaţă de vânzare de 960 mp. şi o parcare cu 60 de locuri. Situat pe Str. Aluminiului nr.6 (cartierul Tractorul), magazinul are o echipă formată din 36 de oameni şi va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 8:00 şi 22:00 şi duminica de la 8:00 la 20:00.
În acord cu experienţa de cumpărături pe care o oferă zi de zi clienţilor, brandul MACRO este reprezentat vizual de imaginea cocoşului inspirată de binecunoscuta poveste românească “Punguţa cu doi bani”. La fel ca în poveste, MACRO ştie exact ce înseamnă un “chilipir” şi îşi anunţă neîntârziat clienţii atunci când aceştia au la dispoziţie astfel de oferte. De aceea, sloganul MACRO va fi “Curat chilipir”.
Despre MACRO şi miniMax
MACRO este un brand românesc deţinut de Grupul MERCADIA Holland BV. Magazinele MACRO vor înlocui toate unităţile miniMax din reţeaua naţională şi vor oferi clienţilor peste 4.000 articole – alimente de bază, cafea, ceai, produse lactate, produse de panificaţie şi patiserie, fructe şi legume, carne proaspătă, preparate din carne, produse congelate, băuturi, conserve, dulciuri, cosmetice şi detergenţi, electrice, electronice şi electrocasnice, bricolaj-auto, confecţii, încălţăminte şi marochinarie, papetărie, articole sportive şi jucării, produse de uz casnic, tutun. Sortimentul MACRO include mai multe produse tradiţionale proaspete – lactate şi produse din carne, băuturi şi alte articole provenite direct de la producătorii locali, precum şi produse de panificaţie şi patiserie pregătite direct în magazin. Echipa care lucrează pentru reţeaua MACRO şi miniMax are aproximativ 1.100 de angajaţi.
