Majoritatea participanților înscriși la Marketing 3.0 sunt din zona FMCG

Cu trei zile înainte de trainingul susținut de Prof. Philip Kotler la Ateneul Român, peste un sfert dintre participanţii înscrişi la Marketing 3.0 reprezintă mari corporaţii, cu peste 500 de angajaţi, în timp ce companiile medii, cu 100 – 500 de angajaţi, vor avea cea mai mare reprezentare.

Marketing 3.0 a atras participanţi din toate verticalele de business, cu o majoritate alcătuită din reprezentanţii companiilor din FMCG (32,7%).

Printre subiectele ce vor atinse de profesorul Philip Kotler la Marketing 3.0 se regăsesc: gestionarea celor mai importante provocări şi oportunităţi în afaceri, căutarea şi exploatarea la maxim de noi idei şi metode pentru strategiile de marketing, precum şi îmbunătăţirea puterii brandului.

Prețul întreg al unui bilet la Marketing 3.0 este de 600 de euro fără TVA și include un abonament pe un an la Ziarul Financiar și Business Magazin, începând cu 1 iulie 2012. În plus, accesul va fi gratuit timp de trei luni, la experința bancară Premium de la Raiffeisen Bank. Pentru un număr mai mare sau egal cu 5 bilete achiziţionate în cadrul aceleiaşi companii, se va aplica o reducere de preţ de până la 20%, procent corespunzător numărului de bilete comandate. Membrii IAA, IAB, ARRP, RAC şi studenţii şi absolvenţii ASEBUSS / EXEC-EDU beneficiază de 10% reducere.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Esențial » Majoritatea participanților înscriși la Marketing 3.0 sunt din zona FMCG
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: