Marketing Research Conference 2013, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piață

Pe 15 și 16 mai are loc Marketing Research Conference 2013, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piață, ajuns la ediția a patra. Tema de anul acesta a conferinței, shopper marketing, a fost determinată de interesul crescut al companiilor către înțelegerea comportamentului de cumpărare și pe concentrarea activităților de marketing ale brandurilor cât mai aproape de punctul de cumpărare.

Marketing Research Conference 2013-poza 3

În cadrul evenimentului se vor puncta câteva aspecte esențiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor, pornind de la evoluțiile în comportamentul de consum din ultima perioadă până la schimbările în comportamentul de cumpărare și modul în care cercetarea de piață le poate transforma în informații valoroase pentru branduri.

Pentru a acoperi cât mai divers această tematică, la eveniment au fost invitat 19 vorbitori locali si internaționali din departamentele de marketing și cercetare de piață ale brandurilor, reprezentanți ai agențiilor de cercetare și specialiști în strategie din agenții de publicitate cu experiență relevantă în shopper marketing.

Principalele teme care vor fi acoperite în cadrul conferinței sunt: noile trenduri de consum, identificarea barierelor de achiziție, tipologiile de consumatori, modalitățile de identificare a unor audiențe valoroase şi shopper marketing – de la research la consumer engagement.

Conferința este structurată în două jumătăți de zile cu prelegeri, completate de un seminar despre tehnologii de cercetare în shopper marketing, care va fi susținut de Marek Kempka (Director Shopper Technology Europe, Nielsen) în prima zi a conferinței, pe o durată de aproximativ 4 ore. Seminarul se adresează specialiștilor în marketing, retailerilor și angajaților agențiilor de ATL, BTL sau shopper marketing, care sunt interesați de tehnici inovatoare aplicate în Shopper Research și de folosirea lor pentru îmbunătățirea planurilor de marketing și comunicare in store.

Marketing Research Conference 2013 este o conferință din seria SMARK KnowHow. Acesta este cel de-al treilea din seria de șapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesioniștilor din industria de marketing și comunicare. Pentru toți cei care se înscriu până la data de 8 mai inclusiv este disponibil un preț de tip early bird, cu 15% reducere.

Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial al conferinței

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Marketing Research Conference 2013, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piață

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: