Diamant

METRO Cash & Carry România a lansat azi cea de-a treia ediție METRO EXPO

METRO Cash & Carry România a lansat azi, 7 martie 2012, cea de-a treia ediţie METRO EXPO, continuând astfel tradiţia de a oferi clienţilor săi profesionişti soluţii complete pentru dezvoltarea afacerii.

Cel mai mare târg expoziţional din Sud – Estul Europei, METRO EXPO s-a distins în ediţiile anterioare prin oferta extrem de variată de soluţii integrate pentru dezvoltarea afacerii, prin cele mai complexe cerinte ale profesioniştilor din domenii precum comerţ tradiţional, HORECA (Hoteluri, Restaurante, Catering), servicii, companii şi instituţii.

Anul acesta, METRO EXPO are loc în perioada 7 – 11 martie, în Pavilionul Central Romexpo Bucureşti. Pe o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi, vor fi prezentate soluţii complete destinate comerţului tradiţional, industriei HORECA, companiilor şi instituţiilor. Însă, mai mult decât o simplă expoziţie, METRO EXPO este o foarte bună oportunitate pentru profesionişti de a se pune la punct cu cele mai noi tendinţe din domeniile lor de interes şi de a obţine informaţii preţioase, direct de la consultanţi foarte bine pregătiţi.

Nu în ultimul rând, datorită ofertei diverse, vizitatorii vor putea identifica cele mai potrivite soluţii pentru nevoile specifice ale afacerilor lor. Datorită complexităţii şi diversităţii soluţiilor prezentate, METRO EXPO a impus un nou standard pe piaţa românească de profil, fiind în prezent, unul dintre cele mai importante evenimente ale industriei. Cu fiecare ediţie, METRO EXPO a adunat peste 50.000 de vizitatori, clienţi METRO Cash & Carry din întreaga ţară.

METRO EXPO 2012 reuneşte peste 200 de expozanţi, jucători de top, recunoscuţi pentru calitatea serviciilor oferite, precum şi peste 60 de oferte promoţionale. Pentru realizarea acestui târg au fost implicaţi peste 200 de angajaţi ai METRO Cash & Carry România, timp de 4 luni.

În cadrul expoziţiei, METRO Cash & Carry România îşi aşteaptă clienţii profesionişti cu noi programa şi soluţii concepute special pentru dezvoltarea afacerilor. Printre acestea se numără programul La Doi Paşi – un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional. Pentru profesioniştii din domeniul HORECA, METRO continuă investiţia în programele de specializare a personalului din acest domeniu, extinzând proiectele de succes precum: Centrul de Competenţă în Gastronomie sau concursul METRO Chef, al cărui nou sezon va debuta chiar în cadrul METRO EXPO.

Ca un element de noutate, anul acesta METRO EXPO îşi va deschide porţile şi către publicul larg, în zilele de 10 şi 11 martie.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » METRO Cash & Carry România a lansat azi cea de-a treia ediție METRO EXPO
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: