PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță un parteneriat inovator împreună cu Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București. Această colaborare creează oportunități și experiențe practice pentru studenți, într-un mediu vibrant și dinamic din industria alimentară și a băuturilor.
Lansarea programului technical Bootcamp@PepsiCo for Future Engineers
În cadrul acestei colaborări, PepsiCo anunță lansarea programului inovator Technical Bootcamp@PepsiCo for Future Engineers, care oferă studenților de la Universitatea Politehnică din București oportunitatea de a dobândi experiență practică în industrie și de a lucra alături de experții companiei. Programul este conceput pentru studenții care doresc să se implice în roluri reale și să-și dezvolte abilitățile într-un mediu de lucru agil. Ca parte a acestui program, fiecărui stagiar i se va atribui un proiect pe o perioadă inițială de 3 luni, cu posibilitatea de prelungire până la 1 an, în funcție de implicare și performanță.
Pe lângă aceste aspecte, PepsiCo și POLITEHNICA București vor organiza vizite ale studenților la fabricile PepsiCo, oferindu-le ocazia de a vedea în timp real procesele și operațiunile din spatele producției alimentare. Experiențele dobândite în timpul vizitelor vor aduce un plus de valoare în înțelegerea practică a industriei și vor consolida legăturile între teorie și realitatea din fabrică.
Un alt element important al parteneriatului este Sala de Training din Dragon, care va găzdui seminarii și activități practice pentru studenți, oferindu-le oportunitatea de a experimenta tehnologia de ultimă generație într-un mod interactiv.
Reamenajeara unei săli de curs
Totodată, PepsiCo a reamenajat o sală de curs din incinta universității, transformând-o în Sala PepsiCo, un spațiu modern și funcțional, care va găzdui cursuri și va oferi studenților acces la specialiști din cadrul companiei. Mai mulți experți PepsiCo vor participa ca speakeri în cadrul cursurilor, aducând în fața studenților cunoștințe și perspective relevante din industrie.
„Suntem mândri să anunțăm acest parteneriat cu POLITEHNICA București, prin care oferim studenților oportunități practice și de învățare într-un mediu real în industria alimentară. La PepsiCo, ne dedicăm atragerii și cultivării celor mai talentați tineri, iar acest parteneriat reflectă angajamentul nostru de a sprijini dezvoltarea și creșterea viitorilor profesioniști. Împreună, ne propunem să deschidem uși către oportunități de carieră și să oferim experiențe valoroase care să consolideze cunoștințele teoretice cu practica din fabrică și să contribuie la formarea unei generații de specialiști pregătiți pentru provocările industriei. Este un pas important în misiunea noastră de a inspira și de a transforma viitorul industriei, și suntem încântați să fim parte din această călătorie alături de POLITEHNICA București „, a declarat Annie Grifftih-Swain, HR Director PepsiCo East Balkans.
Prin intermediul acestui parteneriat, PepsiCo se angajează să sprijine dezvoltarea profesională și personală a studenților, oferindu-le oportunități de carieră și promovând principiul modelului 70/20/10, care se concentrează pe învățarea prin experiență și practică. Participanții la bootcamp vor beneficia de o rețea de contacte și de vizibilitate care îi va ajuta să-și consolideze cariera, având posibilitatea de a accepta posturi în cadrul companiei și de a-și construi un traseu de carieră solid.
PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail