Prima zi de Marketing 360

Ieri, 13 iunie, a început cea de-a cincea ediție a Marketing 360.  La conferințele din acest an au fost invitați atât specialiști locali, cât și internaționali din zona de marketing, advertising, online, research.

Astfel, cei prezenți la eveniment au avut ocazia să asculte sfaturi cu privire la modul în care își pot fideliza clienții, cum pot crea un plan de marketing integrat, cum pot inova în marketing, cum pot construi un plan de afaceri diferit etc.

De asemenea, au fost prezentate importante studii de caz ale unor branduri din România, dar și internaționale, care au avut ca scop identificarea modului în care se poate aduce valoare în campaniile de marketing, de preferat cu niște costuri moderate.

Ziua dedicată conferințelor s-a încheiat cu o sesiune specială în care au fost prezentate cele mai bune spoturi și campanii de advertising și marketing din lume. În cadrul acestei sesiuni, participanții la eveniment au avut ocazia să își testeze intuiția la concursul „Cannes Predictions în România” și să noteze care sunt, în opinia lor, campaniile cu cele mai mari șanse de câștig la Cannes Lions 2012. Câștigătorul va fi desemnat în săptămâna 17 – 23 iunie și va primi un premiu ce va consta într-o excursie la festivalul de publicitate Golden Drum.

Vorbitorii de la conferințele de ieri au fost: Eusediu Margasoiu – Managing Partner, The Network, Marko Njavro – Director de Marketing, Bergenbier SA, Adina Vlad – Managing Partner, Unlock Market Research, Adrian Alexandrescu – Managing Partner, Interactions, Ana Cruz  – Strategic Brand Management module leader, ExecMBA programme, Universitatea din Sheffield,  Adriana Nestoriuc – Group Brand Manager CSD, Pepsico, Stefan Kolle – Partner, Futurelab, Gergo Csikos  – Head of Ideas, CarnationGroup, Gabriel Sora  –  Head of Mobile Marketing, Saatchi & Saatchi X, Mona Opran – Managing Director, Saatchi & Saatchi X, Mihai Seceleanu  –  CEO & Founder, InternetCorp, Traian Năstase –  Online Project Manager, GfK, Roxana Dumitru – Managing Director, Leo Burnett.

Astăzi, 14 iunie, Marketing 360 continuă cu o sesiune de workshopuri susținute de Dr Ana Cruz și Stefan Kolle. Aceste seminarii vor încheia totodată ediția din acest an.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,958 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Prima zi de Marketing 360
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: