Proiectele internaționale Business Days continuă la evenimentul Iași Business Days, 1-2 octombrie

A 16-a ediţie a Business Days, cel mai amplu eveniment de afaceri din România, va avea loc la Iaşi în perioada 1-2 octombrie. Reunind cele mai de interes subiecte pentru comunitatea de afaceri locală, dezbătute de speakeri de top români şi străini, acesta le oferă, totodată, participanţilor multiple oportunităţi de networking şi creare de parteneriate. Iaşi Business Days va fi organizat în cadrul Centrului de Evenimente din incinta complexului Palas Mall.

“Prin analiza comportamentelor antreprenorilor, managerilor şi profesioniştilor prezenţi la eveniment am reuşit să modelăm evenimentele Business Days pentru a deveni adevărate catalizatoare de inspiraţie, generatoare de experienţă şi potenţiatoare de oportunităţi”, arată Laszlo Pacso, manager de proiect.

„Odată cu rebrandingul Business Days şi migrarea pe noi platforme online şi mobile, mai performante, mai interactive şi mai adaptabile schimbărilor pe care le presupune o platformă vie de business, putem spune că suntem pregătiţi pentru următoarea etapă, în care am şi intrat odată cu ediţia anterioară de la Cluj: etapa internaţională. Etapă prin care le oferim celor care vor participa la Iaşi Business Days noi perspective, dezvoltăm experienţe legate de abordarea pieţelor internaţionale şi generăm oportunităţi de a găsi parteneri şi piaţă de desfacere la nivel european şi global, prin colaborările setate deja cu camere de comerţ bilaterale, ambasade, consulate şi asociaţii de profesionişti din diverse domenii,”apreciază Laszlo Pacso.

macheta BD A5 landscape

Evenimentul de la Iaşi va beneficia de oportunităţile de networking marca Business Days, care au determinat, în cadrul ediţiei anterioare, desfăşurată la Cluj, încheierea unor afaceri de până în 10.000 lei (conform cu declaraţiile făcute de 36,4% dintre participanţi), între 10.000 – 100.000 lei (27,7%), 100.000 – 1.000.000 (30,3%) şi de peste 1.000.000 lei (5,6%).

La Iaşi Business Days vor fi două seri internaţionale de networking. Cine vrea să îşi dezvolte afacerea la nivel global ori să pătrundă pe pieţe internaţionale cu produsul sau serviciul său, va avea oportunitatea să participe la serile internaţionale care se desfăşoară atât în 1, cât şi în 2 octombrie. Participanţii vor avea ocazia să facă networking, într-un cadru dedicat, cu organizaţii facilitatoare, reprezentanţi de companii străine, expaţi, reprezentanţi ai consulatelor şi ambasadelor germane, olandeze, austriece, britanice, franceze, israeliene şi americane.

Obiectivul acestor seri este de a facilita contactul şi interacţiunea între firmele străine prezente sau interesate de a investi în ţara noastră şi firmele din România dornice de a găsi parteneri în ţările respective. Accesul la aceste sesiuni se face pe baza de invitaţie din partea organizatorilor sau achiziţionând tichete Premium2 sau VIP.

Sub motto-ul „Învaţă de la cei mai buni”, Iaşi Business Days le va oferi participanţilor, pe lângă cele 16 workshopuri, 5 workshopuri de tip Masterclass, cu teme atent alese, care răspund nevoilor de dezvoltare ale oricărui antreprenor sau manager de succes: Arta investiţiilor pe bursă. Ghid Practic; Work the Sysyem: The Simple Mechanics of Making More and Work Less; Self-Mastery; Sound Genius. Leadership and Music; Small Business Growth.

Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată. Înscrierile continuă până marţi, 30 septembrie, ora 16.00.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Giorgio Fabbri, Marcin Wojcicki, Sam Carpenter, Radu Georgescu, Paul J.R. Renaud, Marian Berdan, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Dragoş Anastasiu, Dragoş Pavăl, Dan Zaharia, Vasile Armenean, Dan Fiterman, Sergiu Neguţ, Gabriel Mardarasevici, Cristian Nacu, Amalia Sterescu, Doina Cepalis, Adrian Cioroianu şi mulţi alţii.

Revista retail-FMCG.ro este partener media permanent al suitei de evenimente marca Business Days.

Iaşi Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield Consulting, având ca şi co-organizator MMC. ADeSCO este o organizaţie non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă şi durabilă în România.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,956 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Proiectele internaționale Business Days continuă la evenimentul Iași Business Days, 1-2 octombrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: