RetailArena 2018, evenimentul omnichannel de la care nu ai voie să lipsești

Devenit deja eveniment de marcă pentru retailul românesc și nu numai, retailArena 2018, va aduce și în acest an cele mai noi tendințe din retail cu accent pe strategii și povești de succes ale unor antreprenori români multiplicate cu succes la nivel internațional. Un lineup impresionant de speakeri, prezentări și studii exclusive, dar și workshop-uri cu informații “hands on”, toate acestea în cadrul evenimentului retailArena din 24 și 25 octombrie de la Sheraton București.

retailArena

Profită acum de oferta early bird, prin care beneficiezi de reducere de 30% până la 21 septembrie, pentru întreg evenimentul din 24 și 25 octombrie, de la Hotel Sheraton.


Evenimentul RetailArena se adresează atât marilor lanțuri de retail, magazinelor online cât și furnizorilor de servicii, specialiștilor în logistică și marketing, proprietarilor de spații comerciale și producătorilor/ importatorilor/ distribuitorilor din FMCG.

Evenimentul acoperă atât piață locală, printr-un panel dedicat retail-ului “made în România”, dar și a extinderii internaționale a acestora, precum și o viziune globală, evocată de playeri care activează pe plan mondial. Partea juridică, din ce în ce mai importantă și mai complexă, își va avea locul într-un panel în care vom discuta alături de experți ai Pelifilip.

Program retailArena

Astfel, prima zi a evenimentului, pe 24 Octombrie, este ziua destinată Marketingului și mecanismelor pentru fidelizarea clienților. Vom discuta cu producători și retaileri, vom afla ultimele noutăți despre marketingul produsului și customer engagement și vom analiza cele mai noi strategii de vânzări ale unori companii importante.

În a doua zi a evenimentului, pe 25 Octombrie, vom afla cine creionează retailul de mâine la Future of (e) Retail și care este viitorul canalelor de vânzări tradiționale dar și online. Mai mult, vom aduce în discuție noile trenduri ale eRetailului, noutățile eComerceului, decision markers și multe alte sfaturi utile pentru afacerea ta.

În cadrul workshop-urilor, susținute la finalul dezbaterilor din cele două zile, participanții vor afla sfaturi practice despre cum să construiești un business care să facă performanță peste granițe.

Ca de fiecare dată, evenimentul va fi unul interactiv, în care dialogul cu speakerii va fi încurajat, urmând a avea posibiltiatea să adresați întrebări și chiar să discutați în privat cu aceștia. În fiecare zi vor fi prezentate studii în exclusivitate, cu date relevante despre tendințele și evoluția din piață de retail, atât tradițional cât și online.

Speakeri confirmați

Speakerii de anul acesta sunt: Iulian Stanciu (CEO eMag.ro), Dragoș Sârbu (CEO Flanco Retail), Raluca Radu (Country Manager Answear.ro), Robert Berza (General Manager Fashion Days), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer Fan Courier), Oana Dumitrescu (senior Analytical Consultant Google), Cosmin Dan (Senior Analyst Euromonitor Internațional) și mulți alții.

retaailArena

retailArena pune la dispoziție zone de networking, dar și o zona expozițională unde vor fi demonstrații ale unor inovații în retail. Va așteptăm deci pe 24 și 25 octombrie, începând cu 08:00, la hotel Sheraton, în București, pentru a descoperi împreună ce înseamnă succesul în retailul global.

Ediția din 2017, cu tagline-ul REthink Retail, a adus față în față retailul modern și cel tradițional pentru un schimb win-win de strategii și tehnici de fidelizare a consumatorilor, într-o piață în care viteză contează, iar digitalul este o veriga ce nu poate lipsi din lanțul comercial omnichannel. În cadrul ediției trecute am avut peste 410 participanți unici, 31 de speakeri și 103 apariții în media.

În fiecare an, retailArena reunește pe scenă marile lanțuri de retail din România, dezvoltatori și proprietari de spații comerciale, producători, importatori, comercianți independenți, distribuitori, specialiști în retail (packaging, logistică, marketing, SEO, Social Media), antreprenori interesați de oportunitatea comerțului online, furnizori de servicii.

retailArena

Printre companiile prezente anul acesta la retailArena și deja confirmate se numără nume precum eMAG.ro, Vtex.com, Flanco, FAN Courier, Google, Pelifilip, Selfpay, Euromonitor Internațional, MKOR, Answear.ro, FashionDays.ro, CVI, sau Sunimprof Rottaprint.

Revista retail-FMCG.ro este partener media principal al evenimentului retailArena

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,911 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » RetailArena 2018, evenimentul omnichannel de la care nu ai voie să lipsești

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: