retailArena 2019 – de la emoții la experiențe, în comerțul viitorului

Sub deviza ”From emotions to experience: retail of the future”, evenimentul retailArena 2019, ce va avea loc în perioada 23 – 24 octombrie 2019, își propune să aducă în atenția publicului idei inovatoare pentru comerțul viitorului, aplicații practice din strategiile de marketing sau vânzări ale unor companii importante din domeniu și să analizeze avantajele unei afaceri în retailul tradițional vs. comerț electronic, prin  intermediul unui lineup impresionant de speakeri, prezentări și studii exclusive, dar și workshop-uri cu informații “hands on”. 

Retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului retailArena 2019.

retailArena

Oferta Early Bird

Vino la evenimentul din 23 și 24 octombrie pentru a fi la curent cu trendurile momentului în domeniul retailului global!

Profită acum de Oferta Early Bird, prin care beneficiezi de reducere de 30% pentru întreg evenimentul din 23 – 24 octombrie 2019, de la Hotel Sheraton!

Înregistrare

retailArena se adresează atât marilor lanțuri de retail, magazinelor online, cât și furnizorilor de servicii, specialiștilor în logistică și marketing, proprietarilor de spații comerciale și producătorilor & importatorilor din industria FMCG.

În cadrul evenimentului, participanții vor afla cele mai noi tehnici de fidelizare aplicate de retaileri moderni și tradiționali pentru a-și loializa consumatorii, care resimt presiunea timpului și din a căror vocabular online-ul este nelipsit.

Primii speakeri

Subiectele din cadrul evenimentului vor fi dezbătute de speakeri precum: Rafael Campos (VTEX), Cornel Morcov (FAN Courier), Iulian Stanciu (eMAG), Alex Bratu (JYSK), Octavian Dumitrescu (CustomSoft) sau Simina Niculiță (Colliers România).

Agenda retailArena 2019

Astfel, prima zi a evenimentului, 23 octombrie, este destinată Marketing-ului și mecanismelor pentru fidelizarea clienților. Vom discuta cu producători și retaileri și vom afla ultimele noutăți despre marketingul produsului și customer engagement și vom analiza cele mai noi strategii de vânzări ale unor companii importante.

În a doua zi a evenimentului, pe 24 octombrie, vom vorbi despre experiența Omnichannel, vom analiza obiceiurile de cumpărare ale generației Z, vom discuta despre customizări, automatizări și platforme pentru retail și cum s-a schimbat și se va schimba consumatorul omnichannel.

Workshopuri

În cadrul workshop-urilor susținute la finalul dezbaterilor din cele două zile, participanții vor primi sfaturi practice despre cum să construiască un business care să facă performanță atât în România, cât și peste hotare.

Ca de fiecare dată, evenimentul va fi unul interactiv, în care dialogul cu speakerii va fi încurajat, urmând a avea posibilitatea să adresați întrebări și chiar să discutați în privat cu aceștia. În fiecare zi vor fi prezentate studii în exclusivitate, cu date relevante despre tendințele și evoluția din piața de retail, atât tradițional, cât și online.

retailArena pune la dispoziție zone de networking, dar și o zonă expozițională unde se vor face demonstrații ale unor inovații în retail. Va așteptăm, deci, pe 23 și 24 octombrie, începând cu 08:00, la hotel Sheraton, în București, pentru a descoperi împreună ce înseamnă succesul în retailul global.

retailArena

În fiecare an, retailArena reunește pe scenă marile lanțuri de retail din România, dezvoltatori și proprietari de spații comerciale, producători, comercianți independenți, distribuitori, specialiști în retail (packaging, logistică, marketing, SEO, Social Media), antreprenori interesați de oportunitatea comerțului online, furnizori de servicii.

Printre companiile prezente anul acesta la retailArena 2019, se numără: VTEX, FAN Courier, CustomSoft, Filip & Company, Answear, Iulius Town, Colliers și JYSK.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » retailArena 2019 – de la emoții la experiențe, în comerțul viitorului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: