Doar 1 zi ne mai desparte de retailArena 2021! Peste 40 de speakeri din partea celor mai cunoscute branduri din retail & eCommerce pe 27 și 28 Octombrie

Doar 1 zi ne mai desparte de retailArena 2021! Strategie, marketing, eCommerce, sustenabilitate, logistică & livrări, digitalizare – acestea sunt doar o parte din temele principale ale evenimentului care aduce pe scenă peste 40 de speakeri din partea celor mai cunoscute branduri din retail & eCommerce pe 27 și 28 Octombrie.

retailarena

Într-un format antrenant, bazat de interacțiune, participanții vor găsi la retailArena  – A Game of the Future:

  • studii de piață prezentate de MKOR Consulting
  • Fire side chats cu 2 oameni care au ajutat la conturarea peisajului de retail și eCommerce – Felix Pătrășcanu, managing partner & fondator FAN Courier și Florin Filote director eMAG Marketplace.
  • Dezbateri aprinse despre evoluția și viitorul industriei, sustenabilitate și digitalizare alături de mari retaileri, producători și spații comerciale și logistice – Fashion Days, JYSK, Farmec, Carrefour, P3 Logistic Parks, Artesana, Fashion Days, Sportisimo, Iulius, elefant.ro și Colosseum, Mobexpert, Agroland, Musette, GLAMI, Magazine Diana, Altex, Lăptăria cu Caimac și Decathlon.
  • Contribuții valoroase din partea experților în marketing și a furnizorilor de servicii în retail & eCommerce – VTEX, FAN Courier, Upswing, DWF, Gun Media, MTH Digital, MerchantPro, eSolutions, SoftOne România, Mastercard, Optimized, BeeFast și Asociația Environ.
  • Patru workshop-uri interactive și colaborative susținute de Mihai Bonca (Brand Architects), Ioana Grigore, Cătălin Vlădescu, Vlad Stoiculescu (VTEX), Mihai Vînătoru (DWF) și Claudia Drăgulin (Gun Media). Experții îți vor oferi sfaturi pentru cele mai intense luni din retail, pe care să le aplici în strategiile și campaniile tale. Workshop-urile au loc online și te poți înscrie aici.

Înscriere gratuită online la retailArena: A Game of the Future

Înregistrează-te gratuit la conferința anuală retailArena și urmărește live, din platforma IC Events, cele mai noi informații din piață, adresează întrebările dorite, fă schimb de cărți de vizită, comunică online cu alți participanți la eveniment și vizionează standurile companiilor în Expo Area.

retailArena revine cu a 9-a ediție și aduce două zile în care vom vorbi despre schimbările din industrie și viitorul domeniului după pandemie, influențat de comerțul online și digitalizarea rapidă din ultimii ani. Pe 27 și 28 octombrie aducem în discuție cele mai noi informații de la producătorii români, sfaturi de la reprezentanții marilor companii active local și trenduri de la specialiștii fiecărui domeniu care contează la ora actuală.

retailArena lansează timp de două zile, dezbateri despre prezentul și viitorul industriei, împreună cu cei mai importanți jucători din zona de retail, eCommerce, FMCG, dezvoltatori de centre comerciale, furnizori de servicii și specialiști în marketing.

retailarena

Format hibrid, în platforma de evenimente virtuale IC Events

retailArena este un eveniment hibrid care se desfășoară anul acesta atât online, în cadrul platformei IC Events, cât și offline, la hotel Sheraton, unde participanții și speakerii sunt așteptați în sală, într-un număr limitat de locuri.

Participarea online la conferință este gratuită în platforma IC Events, iar biletele cu prezență fizică au un cost early bird până la data de 15 septembrie, în limita locurilor disponibile, participanții având la dispoziție mai multe oportunități de networking, dar și un cocktail în a doua parte a zilei. Workshop-urile sunt disponibile exclusiv în format fizic.

Dezvoltare, sustenabilitate și online: subiectele ediției din 2021

În prima zi a evenimentului – Strategy and Marketing Day – tragem linie după un an și jumătate de pandemie și vedem cum s-a schimbat industria: ce au pierdut, ce au câștigat și ce au învățat retailerii. Aflăm care sunt investițiile de viitor pe care le vor face unele dintre cele mai mari companii de pe piață și cum s-a schimbat planul lor pe plan local.

Dezbatem cel mai popular trend al industriei: sustenabilitatea. Fie că vorbim de alimente, băuturi, îmbrăcăminte sau clădiri, grija pentru mediu a devenit un punct important de care țin cont investițiile. Îi scoatem în față pe cei care inovează și îi întrebăm ce e bine și ce e rău pentru viitor.

Ziua a doua – Online Commerce Day – începe cu o dezbatere despre schimbările pe care retailerii din offline au fost obligați să le facă. Vorbim despre digitalizarea și automatizarea proceselor, iar specialiștii ne explică cum se poate eficientiza munca, pentru a crește vânzările și a supraveghea competiția.

Trecem în revistă și cele mai noi insight-uri de la curieri și aflăm cum au evoluat afacerile, care mai sunt impedimentele din prezent și unde mai este loc de expansiune. La capitolul extindere se alătură dezvoltatorii imobiliari care ne dezvăluie care sunt polii de construcție în viitor și cum arată tabla cu piesele de joc.

Pe lângă cele șase paneluri cu dezbateri, vom avea prezentări, un studiu realizat exclusiv pentru eveniment, fire chat-uri și workshop-uri.

Speakerii ediției din 2021

Pe 27 și 28 octombrie vom sta de vorbă cu Cornel Morcov, Chief Commercial Officer al FAN Courier, Petru Andronic, county manager România al Sportisimo, Robert Berza, general manager al Fashion Days, Alex Bratu, country manager România și Bulgaria al Jysk, Roxana Puia, marketing director al Environ și Sînziana Pardhan, managing director al P3 în România.

Cristi Movilă, growth leader Eastern Europe al VTEX, Mihai Vînătoru, head of SEO & managing partner DWF, Sorin Drăghici, managing partner & new business development DWF, Robert Trandafir, cofondator Gun Media și Marian Sîmpetru, managing partner eSolutions vor aduce în discuție perspectiva digitalizării businessurilor.

Adrian Cocan, general manager al Lăptăriei cu Caimac, Alina Donici, co-managing partner Artesana, Raul Buzgar, production country leader Decathlon și Cristina Bâtlan, fondatoare și directoare de creație a Musette se vor alătura discuției despre producția locală și exportul cu eticheta „Fabricat în România”.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și Wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colloseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *