retailArena 2021 – A Game of the Future: Tradițional sau online? Evenimentul va avea loc în format hibrid, pe 27 și 28 octombrie 2021

retailArena revine cu a 9-a ediție și aduce două zile în care se va vorbi despre schimbările din industrie și viitorul domeniului după pandemie, influențat de comerțul online și digitalizarea rapidă din ultimii ani. Pe 27 și 28 octombrie 2021, evenimentul va aduce în discuție cele mai noi informații de la producătorii români, sfaturi de la reprezentanții marilor companii active local și trenduri de la specialiștii fiecărui domeniu care contează la ora actuală.

retailArena

Timp de două zile, vor fi dezbateri despre prezentul și viitorul industriei, împreună cu cei mai importanți jucători din zona de retail, eCommerce, industria FMCG, dezvoltatori de centre comerciale, furnizori de servicii și specialiști în marketing.

Format hibrid, în platforma de evenimente virtuale IC Events

retailArena este un eveniment hibrid care se desfășoară anul acesta atât online, în cadrul platformei IC Events, cât și offline, la hotel Sheraton, unde participanții și speakerii sunt așteptați în sală, într-un număr limitat de locuri.

Participarea online la conferință este gratuită în platforma IC Events, iar biletele cu prezență fizică au un cost early bird până la data de 15 septembrie, în limita locurilor disponibile, participanții având la dispoziție mai multe oportunități de networking, dar și un cocktail în a doua parte a zilei. Workshop-urile sunt disponibile exclusiv în format fizic.

Dezvoltare, sustenabilitate și online: subiectele ediției din 2021

În prima zi a evenimentului – Strategy and Marketing Day – se va trage linie după un an și jumătate de pandemie și se va puncta cum s-a schimbat industria: ce au pierdut, ce au câștigat și ce au învățat retailerii. În plus, participanții vor afla care sunt investițiile de viitor pe care le vor face unele dintre cele mai mari companii de pe piață și cum s-a schimbat planul lor pe plan local.

În cadrul retailArena, se va dezbate cel mai popular trend al industriei: sustenabilitatea. Fie că este vorba de alimente, băuturi, îmbrăcăminte sau clădiri, grija pentru mediu a devenit un punct important de care țin cont investițiile, iart evenimentul îi va scoate în față pe cei care inovează și vor fi întrebați ce e bine și ce e rău pentru viitor.

Ziua a doua – Online Commerce Day – va începe cu o dezbatere despre schimbările pe care retailerii din offline au fost obligați să le facă. Se va vorbi despre digitalizarea și automatizarea proceselor, iar specialiștii vor explica cum se poate eficientiza munca, pentru a crește vânzările și a supraveghea competiția.

De asemenea, vor fi trecute în revistă cele mai noi insight-uri de la curieri și aflăm cum au evoluat afacerile, care mai sunt impedimentele din prezent și unde mai este loc de expansiune. La capitolul extindere se alătură dezvoltatorii imobiliari care vor dezvălui participanților care sunt polii de construcție în viitor și cum arată tabla cu piesele de joc.

Pe lângă cele șase paneluri cu dezbateri, vor fi prezentări, un studiu realizat exclusiv pentru eveniment, fire chat-uri și workshop-uri.

Speakeri

Pe 27 și 28 octombrie retailArena adună speakeri precum: Cornel Morcov, Chief Commercial Officer al FAN Courier, Petru Andronic, county manager România al Sportisimo, Robert Berza, general manager al Fashion Days, Alex Bratu, country manager România și Bulgaria al Jysk, Roxana Puia, marketing director al Environ și Sînziana Pardhan, managing director al P3 în România.

De asemenea, Cristi Movilă, growth leader Eastern Europe al VTEX, Mihai Vînătoru, head of SEO & managing partner DWF, Sorin Drăghici, managing partner & new business development DWF, Robert Trandafir, cofondator Gun Media și Marian Sîmpetru, managing partner eSolutions vor aduce în discuție perspectiva digitalizării businessurilor.

Adrian Cocan, general manager al Lăptăriei cu Caimac, Alina Donici, co-managing partner Artesana, Raul Buzgar, production country leader Decathlon și Cristina Bâtlan, fondatoare și directoare de creație a Musette se vor alătura discuției despre producția locală și exportul cu eticheta „Fabricat în România”.

Înscriere gratuită online la retailArena: A Game of the Future

Înregistrează-te gratuit la conferința anuală retailArena și urmărește live, din platforma IC Events, cele mai noi informații din piață, adresează întrebările dorite, fă schimb de cărți de vizită, comunică online cu alți participanți la eveniment și vizionează standurile companiilor în Expo Area.

Fiecare panel va fi informativ și va prezenta soluții practice utile pentru business-uri, dar și date noi despre piață, trenduri ale momentului și prognoze pentru următoarea perioadă economică.

Workshopuri la retailArena 2021

Vor fi organizate și patru workshop-uri cu cei mai pregătiți specialiști din industria de marketing și online, de la care veți învăța strategii pentru a scoate afacerea la lumină și a o duce la alt nivel. Reprezentanții companiilor VTEX, Gun Media, DWF și Mihai Bonca, Senior Consultant al Brand Architects vor veni cu cele mai bune sfaturi pentru participanți.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și Wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks și upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media și Jysk sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.

Publicația retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului retailArena.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *