retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hybrid: RetailAboveCorona – Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie

retailArena, eveniment de referință în industria de retail & FMCG, revine cu cea de-a opta ediție, pe 27 și 28 octombrie 2020, într -un format inedit, adaptat la cerințele vremii. retailArena 2020 se va desfășura într -un format hybrid în cadrul platformei noastre virtuale, IC Virtual Events, o soluție care traduce toate beneficiile interacțiunii offline în mediul virtual. Vor fi dezbătute cele mai intense provocări ale industriei și vom scoate la lumină soluții și strategii care se pot dovedi câștigătoare pentru noul retail.

Pornind de la impactul pandemiei de Covid-19, schimbările din comportamentul de consum și strategiile care s-au dovedit câștigătoare în acest an atipic, retailArena 2020 – RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis promite să acopere toate provocările, tendințele și insighturile relevante din industria de retail, cu atât mai mult cu cât contextul generat de criza coronavirus a schimbat regulile jocului.

retailArena

Primii speakeri confirmați

Primii speakeri confirmați pentru cea de-a opta ediție a retailArena sunt: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International).

Timp de două zile, prin intermediul dezbaterilor, prezentărilor și webinariilor, vom răspunde la întrebări de impact asupra activității retailerilor:

• Cum s-au adaptat la noua realitate economică și de consum și cum continuă să o facă?
• Cum s-au adaptat la noua realitate economică și de consum și cum continuă să o facă?
• Care a fost impactul crizei generate de Covid-19 asupra pieței de retail, canalelor de vânzare, segmentelor și nișelor?
• Cât de mult a accelerat pandemia anumite trenduri și care dintre acestea vor marca noua realitate de consum post-coronavirus?
• Ce strategii și soluții au adoptat comercianții pentru a rămâne relevanți și ce se prefigurează în viitor în industria de retail?
• Mai au insemnătate strategiile de sustenabilitate și cele cu focus pe experiențe în condițiile măsurilor de distanțare?
• Cât de mult se va digitaliza retailul și cum putem reforma o întreagă industrie?

Înscriere GRATUITĂ în platforma virtuală www.retailarena.ro cu access la zona expo sau zona de networking.

retailArena 2020 este powered by retail.ro, în parteneriat cu VTEX, FAN Courier, P3, Twispay, Veranda Mall Online, Answear și Filip&Company. Publicația retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului retailArena 2020 – RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *