S-au deschis înscrierile la cea de-a patra ediție din acest an a evenimentului Business Days

După un an plin, Business Days, cel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri din România, se reîntoarce la București cu cea de-a noua ediție, în perioada 12-13 decembrie 2012 și va fi gazduită de Hotel Howard Johnson Grand Plaza. Bucuresti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting, cu sprijinul Complete Training, HJ .

Bucuresti Business Days este a patra ediție din acest an dedicată antreprenorilor, managerilor și întregii comunități de afaceri locale și regionale și încheie suita de evenimente Business Days de anul acesta, fiind precedată de alte trei ediții de anvergură desfășurate în marile centre regionale: Timișoara (martie 2012), Cluj-Napoca (iunie 2012) și Iaşi (octombrie 2012), la fiecare ediție atragând un impresionat număr de peste 700 de participanți.

Ediția de la București își deschide astăzi porțile tuturor celor care sunt interesați de participare, organizatorii asteptându-se și pentru această ediție la un număr de peste 700 de participanți.

„Dacă acum un an încercam ceva inedit la ediția București Business Days, mai exact, am cautat să găsim o definiție a noii paradigme economice în viziunea a patru categorii de oameni de afaceri: top manageri la mari corporații multinaționale, antreprenori de succes, bancheri și investitori și să identificăm acele zone în care antreprenorii și managerii ar trebui să depună eforturi suplimentare pentru dezvoltarea abilităților care să-i ajute să facă față cu succes provocarilor vremurilor pe care le traversam, la ediția de anul acesta facem practic o analiză comparativă a celor 4 regiuni pe care le-am străbătut în acest an, încercând să identificăm similitudinile și diferențele între abordările manageriale și antreprenoriale specifice fiecărei regiuni, pentru a găsi acele ingrediente care ar trebui sa formeze ADN-ul unui antreprenor și manager roman de succes”, afirma Laszlo Pacso, coordonatorul evenimentului.

Evenimentul se va desfășura pe o durată de două zile, menținându-și orientarea asupra antreprenoriatului și a tehnicilor de management ca și la edițiile anterioare, dar structura și alegerea temelor este adaptată la nevoile identificate de catre organizatori, cu care se confruntă antreprenorii și managerii din București: 4 conferințe, 4 mese rotunde și 24 de workshopuri, expozitie tematica, urmate de o prezentare de modă, o degustare de vinuri, numeroase concursuri și o tombolă cu premii valoroase, precum și o lansare de carte.

“La ediția 2012 București Business Days, avem un format extins de eveniment cu un focus mai intens pe zona de dezvoltare a abilităților manageriale đi antreprenoriale în special prin schimb de experiență și interacțiuni între participanți, speakeri și parteneri și prin crearea unor noi oportunități de business networking mai inteligente care sa ajute la crearea unei platforme vii de oportunități, evenimentele Business Days. Pe baza analizelor și a studiilor întreprinse cu partenerii noștri, am identificat o serie de zone și domenii pe care vom insista, pentru ca reprezinta piloni de succes atât pentru antreprenori, cât și pentru manageri. Credem cu tarie că și ediția de la București din acest an se va înscrie în rândul edițiilor de succes de până acum.” Laszlo Pacso

Temele pe care se va pune un accent major sunt: leadership, strategie, dezvoltarea echipei, comunicare, marketing, vânzări, managementul relației cu clienții, managementul riscurilor, gestionarea conflictelor, rezolvarea problemelor, luarea decizilor inteligente, strategii de dezvoltare, viziune, planificare financiară, business networking, public speaking, echilibrul între viața profesională și viața personală, time management, productivitate crescută.

Ca la fiecare ediţie, o componentă majoră a evenimentului, va fi dedicată sesiunilor de business networking ce au loc pe parcursul celor doua zile, evenimentele Business Days fiind singurele care integrează în jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanți, speakeri şi parteneri.

Caţiva dintre speakerii invitaţi ai acestei ediţii: Connie Lankin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea, Amalia Sterescu, Adela Jansen, Silviu Hotaran, Rucsandra Hurezeanu, Ovidiu Sandor, Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Mihaela Perianu, Mădălina Uceanu, Eusebiu Burcas, şi mulţi alţii. Lista completă şi mai multe detalii despre speakeri, program, precum modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: www.bucuresti2012.businessdays.ro.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » S-au deschis înscrierile la cea de-a patra ediție din acest an a evenimentului Business Days
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: