Forumul Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft va avea loc pe 26 septembrie, ora 10:30, în Sala Titulescu din cadrul Centrului Expoziţional Romexpo, fiind cel mai mare mare eveniment de acest fel organizat vreodată în cadrul unui târg (Print & Sign).
În cadrul acestui eveniment, timp de peste 6 ore, specialişti străini şi români în shopper marketing şi producţie şi design de ambalaj vor evidenţia, prin studii de caz, importanţa comunicării unui produs la raft, în condiţiile în care vizibilitatea este din ce în ce mai greu de obţinut, din cauza competiţiei acerbe.
Forumul Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft îşi propune prin intermediul lui Satkar Gidda şi a celorlalţi 11 specialişti străini şi români în shopper marketing şi productia şi design-ul de ambalaj, să răspundă la întrebările:
Cum să atragi atenţia la raft cu produsul tău?
De ce unele produse au un impact puternic asupra consumatorului?
Care sunt elementele care fac un ambalaj memorabil?
Satkar Gidda este cel mai renumit specialist din UK în design-ul de ambalaj, cel mai important element în diferenţierea unui produs la raft, este Preşedintele Juriului Pro Carton/ECMA Award 2014, cel mai important concurs european de design de ambalaje din carton şi proprietar al SiebertHead, prima şi cea mai importantă companie de consultanță de brand şi design structural/3D și design grafic de ambalaj din UK.
Printre subiectele discutate la Forumul Print & Pack, al cărui moderator este Adrian Maniuţiu, realizator al emisiunii INCOME Magazine, vor fi:
– Soluţii inovatoare în diferenţierea la raft;
– Contribuţia tehnologiei de print digital în succesul campaniei “Share a Coke”;
– FMOT (First Moment Of Truth);
– Impactul ambalajului în online şi studii de caz despre ambalaje de succes la raft;
– Cât costă inovaţia în producţia display-urilor Point-of-Purchase (POP);
– Brand activation Bergenbier – Studiu de caz.
Agenda finală a Forumului Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft este disponibilă aici.
Lista speakerilor este completată de:
– Christian Mengon – WW Business Development Manager, Labels and Packaging, Hewlett Packard Indigo
– Mihaela Hoffman – Marketing Manager Beverages, Coca-Cola Hellenic
– Bernhard Brandstätter – Sales Manager, Muller Martini
– Mihai Bârsan – Presedinte IAA & VP Marketing, Ursus Breweries
– Mihai Drăghici – Shopper Marketing Manager, Geometry Global
– Liviu Toader – Managing Director, Arc – Leo Group
– Claudiu Ciobanu – Fondator al revistei online retail-FMCG
– Melania Moisi – Group Creative Director, BrandTailors
– Mihai Parpalea – Senior Desktop Publisher, BrandTailors
– Marian Amzăr – Director General, Display Group
– Attila Gyulai – Key Account Manager, Branaldi
Alte detalii despre speakeri plus interviurile cu aceştia sunt disponibile aici.
„În zilele noastre sunt atât de multe produse pe raft, încât consumatorii nu pot face uşor diferenţa între ele. (…) Astfel, proprietarii de branduri trebuie să găsească o modalitate prin care să-şi facă vizibile produsele (…). Acest lucru implică schimbarea formei, culorii, a aspectului etc, a oricărui detaliu care poate să atragă ochiul consumatorului în mijlocul unei grămezi de produse asemănătoare”, spune Christian Menegon, WW Business Development Manager, Labels and Packaging Hewlett Packard Indigo, care va vorbi la Forumul Print & Pack despre Soluţii inovatoare în diferenţierea la raft şi despre Contribuţia tehnologiei de print digital în succesul campaniei “Share a Coke”.
Revista retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului, alături de Kooperativa 2.0.
Înregistrarea la eveniment se poate face aici.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pingback: Sinteza săptămânii 8 -12 septembrie
Pingback: Cele mai inovatoare ambalaje din Europa, in premiera in Romania, numai la Print & Sign 2014
Pingback: Târgul Print & Sign 2014 este deschis până pe 27 septembrie. Mâine are loc "Forumul Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft"