Peste 6000 de companii sunt așteptate să participe la ediția aniversară de 10 ani, GoTech World 2021, cel mai mare eveniment de business din domeniul IT&Digital din Europa Centrală și de Est, ce va avea loc anul acesta pe 10 și 11 noiembrie, online, pe platforma MyConnector.ro.
Ediția online GoTech World păstrează aceeași structură ca și în varianta offline: 9 scene unde se desfășoară conferințe, workshop-uri și panel-uri susținute de 130 de speakeri internaționali și locali și Zona Expozițională, unde furnizori și utilizatori importanți din domeniul IT&Digital își prezintă proiectele, soluțiile și produsele în cadrul standurilor virtuale.
O noutate anul acesta este lansarea Scenei de Smart City, unde vor fi dezbătute subiecte precum: mijloacele și sistemele inteligente de transport public și privat din cadrul marilor orașe; energia regenerabilă din cadrul orașelor (construcții, rețeaua energetică, utilități, reziliență); mobilitatea urbană vs dezvoltarea durabilă a orașelor SMART; cum pot schimba tehnologia și automatizarea, în mai bine, sistemul operațiunilor civice (iluminatul public, distribuția de apă curentă, colectarea deșeurilor, intervențiile de urgență), sau situația actuală a orașelor inteligente în România, prezentată de către Marcel Heroiu, reprezentant al Băncii Mondiale.
Printre soluțiile IT&Digital prezentate în cadrul GoTech World 2021 se numără:
Plata tuturor furnizorilor în siguranță, fără prezență fizică la ghișeu
Principalul producător și dezvoltator de soluții criptografice și de încredere din România, în conformitate cu cerințele Regulamentului eIDAS, certSIGN, propune la GoTech World o serie de soluții autohtone proiectate special pentru necesitățile specifice mediului de business și pentru facilitarea relațiilor cu instituțiile publice, având o contribuție esențială la trasformarea digitală a acestora.
Cea mai interesantă dintre acestea va fi prezentată pe Scena de Smart City, anume noul serviciu certME.
Prin intermediul certME, furnizorii de servicii îşi pot pune în comun procesele de identificare a clienţilor, astfel încât procesul de digital onboarding să se realizeze o singură dată. certME este prima soluţie din România care permite gestionarea, verificarea şi garantarea identităţilor digitale de încredere, cu beneficii evidente şi pentru utilizatorii care astfel nu mai pierd timpul cu deplasări la sediul furnizorului şi se bucură de o experienţă digitală în accesarea 100% online a unei game variate de servicii.
Astfel, cu ajutorul soluţiei certME, nu mai este necesară prezenţa fizică a clienţilor şi interacţiunea cu personalul propriu pentru procesele de identificare specifice procedurilor de digital onboarding şi Know Your Customer, bucurându-te de multiple avantaje.
Primul TPP licenţiat în România pe segmentul de open banking
Primul furnizor terţ de servicii (TPP) autorizat de BNR pentru a funcţiona ca instituţie de plată online pe ambele segmente de Open Banking (inițiere de plăți și interogare de conturi), startup-ul Smart Fintech, lansat în 2020 de patru tineri români, va prezenta la GoTech World serviciul său SmartPay.
Aceast serviciu, dezvoltat în premieră în România de către un fintech pe baza conceptelor inovatoare de Open Banking, este un real beneficiu pentru zona de E-commerce, putând fi folosit atât ca alternativă la orice plată online, cât și ca accelerator de plată (poate fi integrat în orice altă aplicație care gestionează resurse financiare).
Platforma Enterprise de comerț digital
Pentru orice tip de magazin online, VTEX propune o platformă de comerț digital de tip „composable”, adică o platformă conectată și completă ce combină comerțul, marketplace-ul și gestionarea comenzilor într-un singur loc pentru a dezvălui noi surse de venit.
Comerțul de tip „composable” este o abordare modernă în domeniul E-commerce prin care o afacere este abilitată să selecteze și să asambleze varii soluții de comerț și să le folosească pentru a întruni cerințele comerciale specifice. Prin îmbinarea VTEX Commerce Cloud cu VTEX IO, clienții pot avea atât un CMS cu care pot îmbina pentru a-și construi experiențele, cât și o platformă cu programare de tip „low-code” pentru a conecta alte surse de date. Cea din urmă vine sub forma unor capabilități de business ambalate, unde se pot proiecta, construi și implementa noi aplicații, cu agilitate și flexibilitate.
Sistemul de lucru ce oferă angajaților flexibilitate, mobilitate și încredere
În cadrul GoTech World, Cognizant Softvision va prezenta conceptul său Studio eXperience, concentrat în jurul celor cinci HUB-uri Cognizant Softvision din țară (București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Baia Mare), o nouă experiență de lucru ce permite recrutarea la nivel național a celor mai talentați specialiști IT. Acest model de lucru, alături de mesajul “The Place To Be, Now & Beyond”, se bazează pe ideea de flexibilitate, mobilitate și încredere și permite angajaților actuali, dar și viitorilor angajați ai companiei, să aleagă locul de unde vor să lucreze: dintr-unul din cele cinci studio-uri, de acasă, de la distanță de casă, sau de oriunde se simt cel mai confortabil.
Totodată, aceștia vor prezenta și Game of Pods, platforma de hipercreștere, inspirată din Gaming, un sistem propriu de promovare a excelenței în cadrul echipelor, ce are ca obiective principale optimizarea proceselor de lucru și dezvoltarea talentelor
10 pachete ING Fix, cadou pentru 10 antreprenori
Partenerul principal al GoTech World, ING Bank România, va oferi zece pachete ING FIX, gratuit timp de un an întreg, pentru zece antreprenori care participă la eveniment și se înscriu la standul companiei din cadrul Zonei Expoziționale.
Toți participanții eligibili la concurs vor primi, automat, un pachet ING FIX, pe care îl pot testa gratuit o perioadă de până la două luni.
„Ne dorim să fim alături de antreprenorii români și să le oferim libertatea de a se concentra doar pe sănătatea și creșterea afacerii lor, într-un context economic care știm că are deja multe variabile. Pentru asta avem pachetele ING FIX, construite în funcție de tipologia și dimensiunea afacerii lor, cu costuri anuale fixe. De aceea, cu ocazia evenimentului GoTech World, care aniversează zece ani de existență, punem la bătaie zece pachete ING FIX gratuite pentru un an întreg, dar oferim și posibilitatea celor interesați să îl testeze pentru o perioadă de până la două luni.”, a explicat Delia Olteanu, Manager Segment IMM, divizia de Business Banking, în cadrul ING Bank România.
Participarea la GoTech World se face pe baza unui bilet de acces ce poate fi achiziționat direct de pe www.online.gotech.world.
În funcție de beneficiile pe care le primește un participant, există trei categorii de bilete: Standard Pass (49 EUR), Standard+ Pass (99 EUR) și PRO Pass (119 EUR).
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail