Superbrands România a decernat trofeele Superbrands, în cadrul Galei Superbrands-România on Stage

Superbrands România a lansat cea de-a şasea Carte Superbrands pentru România şi a decernat trofeele Superbrands, în cadrul Galei Superbrands-România on Stage, marcându-se astfel finalizarea ediţiei 2013/2014 a Programului Superbrands, dedicat recunoaşterii performanţei excepţionale în branding.

Superbrands-Romania-1-a-cropEvenimentul a reunit, aseară, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, peste 100 de reprezentanţi la nivel înalt ai mediului de afaceri, specialiști în branding, presa de specialitate, alţi invitaţi de onoare din România şi din Republica Moldova, precum şi personalităţile care au constituit Consiliul Superbrands al acestei ediţii.

Always, Aqua Carpatica, Ariel, Avon, Bonduelle, Borsec, Cargus, Catena, Cărtureşti, Dacia, DHL, Fairy, Floriol, Furazolidon Terapia, Gerovital, Gillette, Head & Shoulders, Humana, Jolidon, Lidl, JW Marriott, Medlife, Mobexpert, Nivea, Ocean Fish, Orange, Pampers, Persil, Raiffeisen Bank, Rigips, Rom, Scotch Brite, Sensiblu, Unicredit Tiriac Bank sunt, în ordine alfabetică cele 34 de branduri, din rândurile a aproximativ 300 de branduri care au primit statutul de Superbrand în 2013/2014, care au urcat pe podium, pentru a primi trofeul Superbrands.

16 dintre cele 34 de branduri – aproape jumătate dintre ele – sunt branduri din industria FMCG.

Brandurilor eligibile pentru statutul Superbrands au fost desemnate în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante:

În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 25 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1.395 de branduri din 52 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă, aplicate în toate programele ce se desfășoară în lume.

În urma acestei selecții, 578 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul IPSOS, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban. Rezultatele finale ale cercetării reflectă opțiunile consumatorilor români pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piața din România.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *