Ultimele două zile de înscriere la conferința Romanian Youth Focus

Pe 13 și 14 decembrie 2012, la Hotel Intercontinental, va avea loc Romanian Youth Focus, o  conferință despre tineri și brandurile ale căror portofolii includ produse sau servicii pentru acest segment aflat în continuă mișcare. La eveniment vor fi prezentate și dezbătute acele insight-uri care ajută la o mai bună înțelegere a tinerilor, la rentabilizarea costurilor de marketing dedicate segmentului pe care ei îl reprezintă, inclusiv a investițiilor în canale relevante pentru comunicarea cu aceștia.

Conferința este structurată în 4 paneluri pe durata celor două zile în care ne vor vorbi profesioniști din mai multe zone de expertiză: cercetare de piață, sociologie, psihologie, strategie de marketing, digital media, entertainement, creație publicitară, publishing : Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants, Inițiator și membru fondator al platformei Youth Monitor), Prof. Univ. Dr. Vintilă Mihăilescu (Șeful Catedrei de Sociologie a Facultății de Științe Politice din cadrul SNSPA, Contributor Youth Monitor), Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing), Bogdan Theodor Olteanu (Managing Director, Borțun.Olteanu), Teo (Stand Up Comedian), Radu Pilat (Managing Partner, Heist Industries), Călin Rotăruș (Managing Director, Goldbach Audience Romania), Dan Vatcu (Owner, Quadrant Interactive), Ana-Maria Olaru (Senior Strategic Planner,  Cohn&Jansen JWT), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360 Insights), Șerban Alexandrescu (Managing Partner, Headvertising), Adrian Preda (Creative Director, MRM Worldwide Romania), Adina Militaru (Head of Marketing, Puma Balkans), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Ștefan Pălărie (Head of Corporate Engagement, Școala de Valori), Mihaela Stănoiu (Marketing Manager, Samsung România), Mugur Pătrașcu (Managing Partner, iLeo), Andrei Boțescu (Pionier Pegas), Eugen Erhan și Tudor Muscalu (Co-fondatori, Fredo & Pid’jin), Adina Antonie (PR Manager, Student din provincie), Vlad Mihai (Freelancer în ilustrație și graphic design) și Sergiu Floroaia (Stand Up Comedian, Partener Sector 7).

Principalele teme care vor fi dezbătute în cadrul conferinței sunt:
•    Profilul tinerilor romani: cine sunt, cum sunt, ce valori au, ce ii motivează
•    Puncte de contact și elemente cheie în comunicarea cu tinerii: canale, influențatori, conținut relevant pentru aceștia
•    Strategii de marketing și de comunicare de succes ilustrate cu studii de caz și cele mai bune practici din diferite domenii: tehnologie, servicii, modă, lifestyle, FMCG.

Ultima zi de înscriere este miercuri, 12 decembrie. Pentru mai multe detalii despre program și înscrieri, vă rugăm să accesați site-ul conferinței.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,934 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Ultimele două zile de înscriere la conferința Romanian Youth Focus

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: