Votat Produsul Anului anunță câștigătorii competiției 2021

Câștigătorii Votat Produsul Anului Pentru Inovație au fost anunțați astăzi, 19 Mai 2021, în cadrul Galei digitale de decernare a premiilor. Astfel, competiţia a celebrat a 12-a ediţie în România, 20 de produse fiind declarate câștigătoare în urma votului consumatorilor, acestea primind dreptul de a folosi eticheta Votat Produsul Anului în toate materialele de comunicare și pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai 2021. Publicația retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului.

votat produsul anului

“Deși contextul pandemic a împins limitele economice și sociale dincolo de ceea ce am știut și trăit vreodată, companiile și-au regândit strategiile, s-au adaptat noilor termeni, reușind astfel să își găsească ritmul pentru a continua demersurile inovative.

Pentru că, mai mult decât oricând, în condiții de restriște, « inovația este singura cheie către succes, iar cu o inovație câștigătoare în competiție, poți revoluționa piața,” spune Philippe Gelder, CEO Voted Product of the Year Worldwide.

Cele 20 de produse au fost evaluate de către consumatori din perspectiva inovaţiei, atractivităţii şi a intenţiei de cumpărare.

Produsele castigatoare sunt următoarele:

  • Categoria Îngrjirea corpului – produse bio: Cosmia Bio gel de duș și Cosmia Bio cremă de corp (Auchan Romania)
  • Categoria Cafea Capsule: Julius Meinl capsule biodegradabile Inspresso (Julius Meinl)
  • Categoria Suplimente alimentare – imunitate: Naturalis ImunoSuport Forte (Naturalis)
  • Categoria Înghețată: Fulg de nea – înghețată la cornet negru (Alpin 57 lux)
  • Categoria Detergent de rufe: Ariel Allin1 Pods (Procter & Gamble Marketing Romania)
  • Categoria Săpun de mâini: Dove Care & Protect – Săpun lichid (Unilever South Central Europe)
  • Categoria Nutriție –  Înlocuitor masă: Herbalife Nutrition Formula 1 – Shake cu aromă de ciocolată fină (Herbalife Nutrition Romania)
  • Categoria Îngrijirea părului pentru femei: Pantene Pro-V Miracles Strong& Long
  • (Procter & Gamble Marketing Romania)
  • Categoria Îngrjire orală seniori: Corega Confort (GSK Consumer Healthcare)
  • Categoria Cafea Boabe: Tchibo Exclusive (Tchibo Brands)
  • Categoria Detergent de vase: Fairy Extra+ (Procter & Gamble Marketing Romania)
  • Categoria Pastă Vegetală tartinabilă: Gama Mandy Vegetal (Mandy Foods International)
  • Categoria Suplimente Alimentare – Tonice Generale: Benesio Tonico Forte (Naturalis)
  • Categoria Scutece bebeluși: Pampers Pants (Procter & Gamble Marketing Romania)
  • Categoria Ceaiuri la plic: Beyoutea by Home Garden (Safeway International Impex)
  • Categoria Îngrijire feminină: Always Platinum (Procter & Gamble Marketing Romania)
  • Categoria Suplimente alimentare-Sedative: HypnoX® Melatonin (Good Days Therapy)
  • Categoria Perne: Perna Somnomed (Minet Conf)

Ediția din acest an a marcat multe categorii noi și a deschis noi traiectorii, referindu-mă aici la faptul că, alături de suita de producători câștigători, se află în premieră un retailer cu un brand al cărui concept și dezvoltare îi aparține exclusiv.

Am vrea să îi felicităm încă o dată pe toți participanții și câștigătorii, care în pofida provocărilor și obstacolelor întâmpinate în contextul pandemic, au continuat sa pună inovația în centrul actiunilor lor și au făcut eforturi ca lucrurile să meargă mai departe”, a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager “Votat Produsul Anului®” România.

Votat Produsul Anului

Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a douăsprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest, începând din martie 2021, care a preluat de la Media Concept Store coordonarea și gestionarea activităților întregului proiect. Până în martie 2021, Media Concept Store a organizat această competiție începând cu 2010.

Studiul de piaţă din 2021 a fost realizat online, pentru al 9-lea an consecutiv, pe 23 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 4.269 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani, utilizatori de internet. În 3 dintre cele 23 de categorii nu a fost desemnat câștigător.

Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.5%. Studiul a avut loc în perioada 24 martie 2021 – 16 aprilie 2021. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsele câstigătoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele comparate în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum, suplimente alimentare și dispozitive medicale, electrocasnice, produse bancare și de telecomunicații, care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *