S-au deschis înscrierile pentru competiţia Votat Produsul Anului®, ediţia 2019

Într-o mare de produse la raft, unele dintre ele atrag atenţia mai mult decât celelalte. Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovaţia” este un timbru rosu, extrem de vizibil printre produsele şi serviciile din retail şi nu numai.

Votat Produsul Anului®

47 % dintre consumatorii din mediul urban (Conform studiului de piaţă realizat online de Exact Business Solutions pe un eşantion de 7100 consumatori români, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, în perioada 16 aprilie – 21 mai 2018) cunosc această etichetă şi 84% declară că probabil ar cumpăra un produs ce o poartă*.

Timbrul roșu este un timbru pe care îl pot purta doar produsele noi, care au fost votate de către consumatori şi care au adus în viaţa acestora o inovaţie recentă.

Produsele inovative intră în competiţie, an de an, în dorinţa de a câştiga această distincţie, atribuită în urma studiului de piaţă realizat pe un eşantion de minim 4,000 de consumatori români.

Înregistrare

Înscrierile sunt deschise și brandurile se pot înscrie în ediţia Votat Produsul Anului® 2019 cu inovaţii lansate pe piaţa românească după 1 octombrie 2017.

“Pentru branduri, Produsul Anului® este un util instrument de marketing. Atunci când produsele câştigătoare folosesc acest logo  pe ambalaj şi în comunicarea lor către consumatori, s-a demonostrat că el reprezintă un ajutor în creşterea vânzărilor, creşterea canalelor de distribuţie sau creşterea loialităţii faţă de produs. Este practic o recomandare a consumatorilor pentru consumatori.” a declarat Mihaela Paduraru, Country Manager Votat Produsul Anului® România.

„Ne bucurăm nespus de mult că am primit această distincție, Votat Produsul Anului®, reprezintă o garanție, o recunoaștere, foarte importantă pentru că vine din partea consumatorilor și ei sunt cei mai importanți pentru noi. Practic, toată activitatea, toate inovațiile pe care le aducem sunt pentru a le îmbunătăți viața zi de zi”, declară Andra Sima, Category Manager Home Care Unilever SCE.

Votat Produsul Anului®

Competiţie internaţională ce premiază produsele inovative, activând în prezent în 44 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008 si este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul este realizat de către compania de cercetare Exact Business Solutions pe un eșantion reprezentativ la nivel urban de minim 4.000 de consumatori români, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet.

Revista retail-FMCG.ro este parte din comunicarea evenimentului.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » S-au deschis înscrierile pentru competiţia Votat Produsul Anului®, ediţia 2019
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: