Votat Produsul Anului® lansează în România competiția Votat Produsul Anului Marcă Proprie

Votat Produsul Anului® România lansează competiția Votat Produsul Anului Marcă Proprie, care va premia produsele inovative mărci proprii ale magazinelor, pe baza celui mai mare studiu realizat pe consumatorii români (eșantion de minim 4.000 persoane). Până pe data de 15 Februarie 2023, retailerii sunt invitați să își înscrie produsele inovative, lansate pe piață după 1 Septembrie 2021. Pentru înscrieri și detalii: mihaela.paduraru@produsulanului.com.

La nivel de rețea Votat Produsul Anului® Worldwide, conceptul Votat Produsul Anului® Marcă Proprie a fost de curând lansat cu succes în țări precum Belgia, Olanda, Serbia, Slovenia, Portugalia și Croația.

Consumatorul a devenit din ce in ce mai educat, astfel că știe și poate face diferența între mărcile proprii și mărcile naționale. Mai mult decat atât, el evaluează și compară diferite mărci proprii între ele, astfel că o competiție dedicată acestora, în contextul actual economic, devine strategică.’’ a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager Votat Produsul Anului® România.

Până pe data de 15 Februarie 2023, retailerii sunt invitați să își înscrie produsele inovative, lansate pe piață după 1 Septembrie 2021.

Tot pe 15 Februarie se inchide și perioada de înscrieri pentru competiția Votat Produsul Anului® 2023 dedicată produselor inovative mărci naționale. Inovațiile pot aparține unor arii diverse, cum sunt: bunuri de larg consum, sectorul bancar, asigurări, telecomunicatii, pharma, electrocasnice, bricolaj și trebuie să fie lansate pe piaţa românească după 1 septembrie 2021.

Înainte de a intra în studiul de piață, la sfârșitul lunii februarie, va avea loc întrunirea Comitetului Etic care revizuiește produsele înscrise, pentru a se asigura de corectitudinea înscrierilor în categorii și de îndeplinirea criteriilor de eligibilitate.

Titlul de Votat Produsul Anului® 2023 este câștigat pe baza a trei criterii – inovație, atractivitate și intenție de cumpărare – care sunt evaluate în cadrul studiului de piață.

Produsele câștigătoare au dreptul de a folosi logo-ul Votat Produsul Anului®, timp de un an de zile, începând cu luna mai 2023, în toate materialele de comunicare ale produsului, precum și pe ambalaj.

Votat Produsul Anului

Votat Produsul Anului® este un concept internaţional, fondat în 1987 în Franța, care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008 şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL. Studiul va fi efectuat de compania de research specializată, EXACT Business Solutions și va avea loc în perioada martie – aprilie 2023 iar câștigătorii vor fi desemnați în luna mai 2023.

Înscrieri și detalii pentru ambele competiții: mihaela.paduraru@produsulanului.com


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *