114 fani belVita Start de pe Facebook, co-autori ai cărții Mic Dejun 2.0

Aşa cum a promis, Kraft Foods România a lansat azi, 29 noiembrie 20111, cartea Mic Dejun 2.0, scrisă cu ajutorul fanilor belVita Start de pe Facebook. Un proiect unic pentru piața locală, Mic Dejun 2.0 prezintă micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea conținutului acestei cărți prin intermediul rețelei sociale.

“Mic Dejun 2.0 este o carte utilă pentru oricine își dorește un stil de viață sănătos, din care un mic dejun echilibrat, ce oferă vitalitatea necesară pentru prima parte a zilei, nu poate să lipsească. Acest proiect este lansat astăzi datorită contribuției fanilor belVita Start care au răspuns invitației noastre de a defini împreună cultura actuală a micului dejun, așa cum este ea influențată de stilul de viață modern. Le mulţumim tuturor celor care au răspuns pozitiv acestui proiect şi ne-au trimis peste 500 de propuneri pe parcursul celor 4 săptămâni de campanie”, a declarat Maria Burnuz Brand Coordonator Biscuiţi Kraft Foods România.

belVita Start, singurul brand de biscuți special creați pentru micul dejun de pe piața din România, a lansat acest proiect neconvențional în toamna acestui an, invitând consumatorii din România să contribuie prin participarea la 10 concursuri de rețete, utilizarea de aplicații dedicate și relatarea experiențelor memorabile legate de micul dejun – fiecare dintre ei implicându-se astfel în acest demers de conștientizare a importanței primei mese a zilei.

Conținutul nutrițional al reţetelor furnizate de către fanii belVita Start a fost analizat de către doamna dr. Corina Zugravu, care a validat 288 de contribuții, incluse în volumul lansat astăzi.

La evenimentul de lansare al cărţii Mic Dejun 2.0 organizat la librăria Cărturești au participat, alături de reprezentanții Kraft Foods România și doamna dr. Corina Zugravu, peste 40 de autori ai acestui volum, care s-au putut cunoaște și au avut ocazia să împărtășească celor prezenți cum au perceput acest proiect și cum se simt în calitate de co-autori.

Mic Dejun 2.0 a fost tipărit în 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor şi ulterior unui număr de peste 600 de fani care vor accepta provocările și concursurile organizate în perioada următoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,841 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » 114 fani belVita Start de pe Facebook, co-autori ai cărții Mic Dejun 2.0
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: