2017 aduce cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola

Coca-Cola marchează în 2017 cea mai mare schimbare de strategie din istoria brand-ului. Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime se reunesc sub brand-ul iconic Coca-Cola, având de acum în comun – pe lângă gustul unic – design-ul ambalajului, inconfundabila culoare roșie și aceeași strategie de promovare.

Coca-Cola Beneficiile distinctive ale celor trei variante Coca-Cola disponibile în România vor fi evidențiate la nivelul ambalajului. În plus, Coca-Cola Zero, varianta fără zahăr și fără calorii, precum și ambalajele mai mici ale tuturor variantelor Coca-Cola, se vor bucura de o mai mare expunere, venind astfel în întâmpinarea preocupării consumatorilor pentru un stil de viață echilibrat.

„Ne-am dorit să readucem consumatorii în centrul strategiei noastre și să le oferim acestora posibilitatea de a se bucura în continuare de gustul unic Coca-Cola, alegând opțiunea cea mai potrivită pentru stilul lor de viață. Suntem privilegiați pentru că brand-ul Coca-Cola este unul dintre cele mai iubite din lume, însă considerăm că acest lucru ne responsabilizează, în egală măsură, să le oferim consumatorilor posibilitatea de a face alegeri informate pentru ei și familiile lor.” – a declarat Nicoleta Eftimiu, Director de Marketing Coca-Cola România şi Moldova.

Această nouă abordare extinde capitalul de imagine al brand-ului Coca-Cola la nivelul întregului portofoliu. Prin sloganul O nouă imagine, aceeași senzație unică. Alege-ți Coca-Cola preferată! consumatorii sunt astfel invitați să aleagă dintre diferitele variante ale băuturii preferate, nu dintre diferite băuturi.

Campania care va susține cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea componente puternice de in-store, OOH, digital și TV. Un spot video scurt, de 10 secunde, ce ilustrează foarte bine trecerea la noua imagine, rulează deja pe micile ecrane.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, care le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, Fuze Tea și Del Valle.

În România, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,093 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » 2017 aduce cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: