78% dintre români cred că gustul unui chips este influențat de calitatea cartofilor folosiți

Care este secretul unui chips gustos?

Conform unui studiu realizat de Data Intelligence Leo Burnett pentru Lay’s România, 78% dintre români cred că gustul unui chips este influențat de calitatea cartofilor folosiți, iar 88% dintre ei consideră că felul în care acei cartofi au fost crescuți denotă dacă sunt de calitate sau nu. Studiul a vizat un grup de 500 de români, reprezentativ din punct de vedere demografic la nivel național.

chips

Interesul pentru calitatea snackurilor preferate este într-o continuă creștere; 74% dintre cei intervievați se consideră curioși în legătură cu proveniența cartofilor, iar 68% se declară foarte interesați de calitatea cartofilor care devin chipsuri.

Deși părerile despre ce influențează gustul sunt împărțite între condimentele folosite (57%), și metoda preparării (49%), îngrijorarea principală vizavi de producția chipsurilor ține de calitatea cartofilor (68%).

Acestea și alte adevăruri despre cum văd românii relația chips-cartof, în rezumatul studiului de mai jos.

Programul de Sustenabilitate în Agricultură al PepsiCo

Lay’s România folosește doar cartofi de calitate, crescuți sustenabil în ferme care respectă principiile Programului de Sustenabilitate în Agricultură al PepsiCo. Acest program este implementat la nivel global și cu ajutorul lui, putem răspunde multiplelor provocări pe care le ridică viitorul agriculturii, într-un mod durabil și responsabil, inclusiv în România.

Programul de Sustenabilitate în Agricultură al PepsiCo presupune multiple bune practici de conservare a mediului și dezvoltare a comunităților locale. Este un program complex care încurajează în primul rând  fermierii să folosească apa în mod responsabil și stabilește, de asemenea, metode de conservare a proprietăților solului.

Nu în ultimul rând, Programul de Sustenabilitate în Agricultură ne ajută să construim un viitor mai bun pentru comunitățile locale, garantând bunăstarea fermierilor precum și un mediu de lucru mai sănătos si mai sigur pentru fiecare angajat în parte.

Cum funcționează Programul de Sustenabilitate în Agricultură al PepsiCo și cum ajută inclusiv fermierii locali:

 

 

 

Secretul unui chips gustos este un cartof bine crescut

Noua campanie Lay’s abordează acest pseudo-secret și pune în lumina reflectoarelor un adevăr care poate fi ușor de intuit: când ai un cartof bun, chipsurile nu au cum să fie altfel decât delicioase.

Lay’s aduce în față metodele de agricultură sustenabilă pe care fermierii cu care colaborează le aplică, multiplele verificări pentru controlul calității și cel mai important: dragostea și dedicarea nelipsite din procesul de producție, pentru a arăta ceea ce-i interesează pe toți: ce se ascunde în spatele chipsurilor preferate. Întotdeauna răspunsul va fi: un cartof de calitate.

PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea companiei de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care compania vacrea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *