AB InBev își reînnoiește sponsorizarea Cupei Mondiale de Fotbal

Anheuser-Busch InBev si-a reînnoit sponsorizarea Cupei Mondiale de Fotbal până în 2022, ca parte a planurilor sale de a spori cota de piaţă globală a brandului Budweiser. AB InBev, cel mai mare producător de bere din lume, nu a furnizat nici un detaliu financiar despre această sponsorizare dar a numit-o „investiţie semnificativă”.

Sponsor FIFA încă din 1986, Budweiser va fi  „Berea Oficială” pentru ambele ediţii ale Cupei Mondiale FIFA din 2018 şi 2022, fiind primul sponsor din grupul FIFA World Cup Sponsors care a semnat contracte de sponsorizare pentru cele două evenimente.

Foto

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,075 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » AB InBev își reînnoiește sponsorizarea Cupei Mondiale de Fotbal
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: