Abonamentul la ciocolată – un inedit concept de vânzare online lansat de www.magazinuldeciocolata.ro

Ciocolateria online www.magazinuldeciocolata.ro lansează un inedit concept de vânzare, un nou mod de a avea mereu ciocolata ”la tine”: abonamentul la ciocolată.

Abonamentul la ciocolatăFie că sunt începători sau experimentați şi indiferent de preferinţe (neagră, albă, cu lapte, vegan sau specială), pasionații au posibilitatea de a alege abonamentul la ciocolată pe trei, șase luni, sau un an, fiecare dintre acestea având o selecție de tablete deosebite, special alese pentru cele mai rafinate gusturi. Abonamentele sunt livrate periodic și conțin ciocolată certificată Fairtrade, precum și alte surprize gândite pentru cei topiți după ciocolată.

”Ne îndreptăm spre mai puțin și mai bun, iar ultimii ani ne-au arătat o rafinare a gusturilor românilor în ceea ce privește ciocolata. O cercetare pe care am făcut-o la finalul anului 2015 ne-a arătat o creștere a consumului declarat de ciocolată, și un interes din ce în ce mai mare pentru produse de calitate. Abonamentul la ciocolată e perfect pentru că știi că ai garanția unei ciocolate bune, care ajunge la tine acasă, sau la birou, fără să o cauți de fiecare dată când vrei să ai parte de un moment dulce”, spune George Toma, chocoholic la www.MagazinulDeCiocolata.ro.

Împreună cu Zazou.ro, comunitatea celor topiți după ciocolată, magazinul online a efectuat pe parcursul lunii decembrie 2015 un studiu de percepție adresat pasionaților de ciocolată. Gustul (72%) și procentul de cacao (48.5%) sunt atributele cu cea mai mare importanță pentru aceștia  atunci când aleg o ciocolată. Cele mai căutate sunt tabletele (72%), urmate de praline (20.5%), iar combinațiile cele mai ciudate încercate până acum rămân în continuare ciocolatele cu sare sau ardei iute. 87.5% dintre dintre cei intervievați preferă ciocolata importată, iar 51.5% citesc informațiile nutriționale de pe eticheta produsului.

Majoritatea celor care a răspuns întrebărilor e dispusă să cheltuie până în 100 de lei lunar pentru ciocolată. 69.5% alocă o sumă de până în 50 de lei, și doar 12% dispun de un buget mai mare de 100 de lei.

Studiul Zazou.ro a fost efectuat online pe un eșantion reprezentativ de 200 de persoane cu vârsta între 18 și 50 de ani, cu venituri medii și peste medie din mediul urban.

www.MagazinulDeCiocolata.ro este un magazin online special creat pentru cei cu ciocolata mereu la ei. Tabletele disponibile sunt certificate Fairtrade, iar pasionații pot găsi combinații inedite de ciocolată, precum și produse potrivite pentru vegani.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Abonamentul la ciocolată – un inedit concept de vânzare online lansat de www.magazinuldeciocolata.ro

Spune-ți părerea

  1. […] online http://www.magazinuldeciocolata.ro a lansat un inedit concept de vânzare, un nou mod de a avea mereu ciocolata ”la tine”: […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: