Diamant

Absolut lansează noua ediție limitată Absolut Comeback

Absolut continuă seria edițiilor limitate lansate în fiecare an cu Absolut Comeback. Noua ediție limitată este realizată din 41% sticlă reciclată, la fel ca toate sticlele Absolut.

AbsolutCu ocazia acestei lansării, Absolut încurajează reciclarea și susține un stil de viață sustenabil.

Sustenabilitatea face parte din misiunea brandului Absolut de a contribui la o lume în care creativitatea ghidează progresul, iar anul acesta alege să o exprime prin noua ediție limitată Absolut Comeback. Mesajul ediției de anul acesta este de a susține o lume circulară, în care resursele pot fi refolosite într-o formă nouă astfel încât economiile locale, comunitățile și ecosistemele să aibă de câștigat. 

Designul ediției limitată Absolut Comeback ilustrează circuitul resurselor în natură și încurajează reciclarea prin puterea exemplului. La fel ca toate sticlele Absolut, sticla în ediție limitată este creată în orășelul Åhus din Suedia și produsă din 41% sticlă reciclată.

Pregătește-te de Black Friday!

Ediția limitată Absolut Comeback poate fi găsită de azi pe site-ul King.ro și începând din data de 18 noiembrie în hipermarketurile Carrefour și Carrefour Market din București și din țară, în rețelele Kaufland și Cora, precum și în toate magazinele Mega Image și Mega Image Concept Store, în limita stocului disponibil. Noua sticlă Absolut Comeback este cadoul perfect atât pentru colecționarii Absolut, cât și pentru cei care au ales un stil de viață sustenabil, cu respect pentru mediu.

ABSOLUT. Vodka

ABSOLUT este lider pe piața din România în categoria imported vodka. Fiecare sticlă de este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania este responsabilă de producția, de strategia de marketing și de inovația pentru brandurile ABSOLUT. Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania face parte din grupul Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie. 

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Lillet, Ballantine’s, ABSOLUT. Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajați, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Absolut lansează noua ediție limitată Absolut Comeback
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: