ABSOLUT Vodka lansează campania „Every Love is Love”, prin care sărbătorește egalitatea, diversitatea, toleranța și libera exprimare

În octombrie, ABSOLUT Vodka a adresat o întrebare comunității LGBTQIA+: „Cum recunoaștem iubirea?”. Din conversația astfel pornită, s-a născut mesajul „Every Love is Love”, care se extinde, acum, către întreaga comunitate ABSOLUT.

absolutEste dintotdeauna în spiritul ASBOLUT să creadă că prin dialog putem să construim împreună o lume mai deschisă și mai tolerantă. O lumea în care nu contează pe cine iubim, cum arătăm, de unde venim sau cum ne exprimăm. De aceea, ABSOLUT lansează campania „Every Love is Love” prin care sărbătorește egalitatea, diversitatea, toleranța și libera exprimare, valori puternic înrădăcinate în ADN-ul brand-ului. Prin mesajul campaniei, brand-ul crede că poate inspira o schimbare pozitivă, pentru a putea recunoaște iubirea în toate formele și culorile sale atunci când o vedem, a o accepta și a-i îmbrățișa diversitatea.

Încă din 1979, ABSOLUT conectează oamenii de pretutindeni, îi reunește în momente de sărbătoare și îi inspiră să creadă în puterea comunității și diversității. Acum, îi aduce împreună într-o conversație despre iubire, egalitate și incluziune.

VOCEA COMUNITĂȚII LGBTQIA+ A DAT STARTUL CONVERSAȚIEI

Prin campania „Every Love is Love”, ABSOLUT își propune să ofere o voce oricărei iubiri, să o asculte și să o sărbătorească. Astfel, în luna octombrie, împreună cu MozaiQ România, a lansat o întrebare – „Cum recunoaștem iubirea?” – iar răspunsurile primite de la comunitate au pus bazele mesajului pe care îl comunică astăzi: „Every Love is Love”. ABSOLUT ne spune că iubirea este un sentiment universal, pe care cu toții îl trăim la fel, indiferent de cine de îndrăgostim. În esență, avem cu toții aceleași nevoi – de apreciere, susținere, reciprocitate, acceptare și siguranță.

Iubirea are răbdare, este tolerantă și nu judecă pe nimeni. Are curaj și este mai puternică decât îndoiala. Sărbătorește unicitatea și diversitatea. Iubirea găsește mereu o cale. #EveryLoveIsLove.

ABSOLUT EXTINDE DIALOGUL ȘI AMPLIFCĂ MESAJUL PRIN PROIECTE CREATIVE

Pentru că dorește să aducă în față perspective și emoții cât mai diverse, compania extinde acum dialogul și creează un spațiu în care ne putem împărtăși trăirile, emoțiile și poveștile de iubire – iubirea pentru o persoană, pentru mai multe, sau poate doar iubirea de sine, adică acceptarea și celebrarea propriei identități.

5 voci din comunitatea MozaiQ – Antonio Rob & Răzvan Săbău, Aron Madon, Cristina Săracu și Raj-Alexandru Udrea – se alătură demersului. Până pe 31 decembrie, consumatorii ABSOLUT pot accesa platforma http://bettertogether.ro și le pot adresa acestora întrebări despre iubire, relații, identitate de gen sau procesul de coming-out. În ianuarie 2022, răspunsurile celor 5 vor lua forma unui proiect creativ, publicat tot pe bettertogether.ro.

Simultan, alte 6 voci autentice din online se alătură demersului ABSOLUT. Alexander White, Andreea Verde, Robert Rațiu, Diana Sar, Noemi Meilman și Ada Galeș vor răspândi mesajul iubirii, toleranței și acceptării către comunitățile lor.

ABSOLUT Vodka

Absolut Vodka este al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume. Fiecare sticlă de Absolut Vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania este responsabilă de producția, strategia de marketing și de inovația pentru brandurile Absolut Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania Absolut face pare din Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *