ABSOLUT Vodka lansează o nouă sticlă în ediție limitată: ABSOLUT UNTOLD

Absolut Vodka lansează în România o serie de sticle cu packaging special, în ediție limitată – Absolut Untold. Noua colecție face parte din campania Absolut Creator și marchează cel de-al doilea an consecutiv în care această marcă este partener al Festivalului Untold.

ABSOLUTOdată cu lansarea ediției limitate de sticle, brandul adresează o altfel de invitație fanilor festivalului UNTOLD: participarea la o experiență completă, cu 360 locuri de cazare pe toată durata festivalului, abonamente de 4 zile și primul joc online care devine realitate la Untold.

Fiecare ambalaj al sticlei Absolut Creator ascunde în interior un cod, pe care consumatorii trebuie să îl înscrie pe site, înainte de a porni în călătoria spre Untold Festival.

Experiența începe cu jocul online în care utilizatorii proiectează propriul univers pe tărâmurile magice Untold. Campania va fi dezvăluită treptat, până pe 29 iunie, pe trei niveluri, pe care utilizatorii le vor parcurge într-o călătorie inițiatică. La finalul acesteia, ei înșiși vor deveni parte din campanie, pentru că fiecare univers care prinde contur în online va deveni realitate la festival.

Magia se va întâmpla în cadrul instalației Löonia, special creată de brand și deschisă publicului pe toată durata Untold – Löonia este o lume infinită, în care orice pas stă sub semnul fazelor Lunii și al aurei mistice care înconjoară festivalul de la Cluj.

La finalul fiecărui nivel, sunt recompensaţi creatorii universului Untold cu locuri de cazare și abonamente la festival, care pot fi câștigate săptămânal, până pe 20 iulie.

Va fi transformat Căminul 5 din complexul Observator din Cluj în Absolut Camp pe toată perioada festivalului. O persoană poate primi cheia pentru una dintre cele 90 de camere din tabără, gata să o găzduiască la festival alături de alți 3 prieteni.

Packaging-ul ediției limitate dezvăluie câte puțin din magia universului Creator, afișând simbolurile și elementele decorative care compun nivelurile jocului. Grafica ambalajului ediţiei limitate pentru Untold poartă semnătura designer-ului Alexandru Nimurad.

,,Ne-am dorit să oferim consumatorilor Absolut o experiență completă la Untold, cu abonamente la festival și cazare în Absolut Camp. Din poveste nu putea lipsi un talisman care să marcheze campania și care să completeze colecția de sticle cu design creativ, pentru care Absolut e recunoscut la nivel internațional: ediția limitată Absolut Untold.”, a declarat Andreea Munteanu, Brand Manager Absolut în România.

Ediția limitată este disponibilă online, în shop-ul eMAG – Mega Image, și fizic, în rețelele de magazine Carrefour și Kaufland.

Absolut Vodka este partener Untold Festival încă de la prima ediție a festivalului, din 2015. Anul acesta, brand-ul își continuă misiunea de a oferi consumatorilor experiențe complete, inspirate de muzica electronică și energia pe care fiecare artist o proiectează dinspre scenă și până la barurile cu acelaşi nume.

Absolut Vodka este al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume. Fiecare sticlă este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania este responsabilă de producția, strategia de marketing și de inovația pentru brandurile Absolut Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania face pare din Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,039 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » ABSOLUT Vodka lansează o nouă sticlă în ediție limitată: ABSOLUT UNTOLD
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: