Absolut Vodka lansează o nouă ediție limitată cu un design interactiv – Absolut UNCOVER

În apropierea sărbătorilor, Absolut Vodka lansează o nouă ediție limitată cu un design interactiv, Absolut UNCOVER pe culoarea albastru cobalt care ia forma unui ambalaj detașabil.

AbsolutLansarea ediției limitate continuă misiunea de a transforma nopțile prin creativitate. Sticla este disponibilă în magazine începând cu cea de-a doua jumătate a lunii noiembrie.

Inspirată de elementele magice care strălucesc sub cerul nopții, Absolut Uncover reinterpretează stelele sclipitoare și lumina artificiilor într-o nouă ediție limitată.  Sticla simbolizează momentele pline de magie care se întâmplă odată cu apusul soarelui, aducând un tribut nopților de petrecere când oamenii capătă curajul de a-și dezvălui adevăratul „Eu”.

Aceeași vodkă, un nou design interactiv

Sticla oferă un nou ritual de deschidere: un înveliș albastru cobalt îmbracă sticla iconică Absolut Vodka, printr-un ambalaj care poate fi desfăcut. Acesta dezvăluie adevărata surpriză a ediției: un design creativ printat pe sticla transparentă, inspirat de sclipirile cerului noaptea. Astfel, noua ediție limitată redă o estetică stralucitoare a vieții de noapte, amintind de luminile care pulsează și de ritmurile care vibrează în mijlocul distracției.

Azi e ziua cu cele mai mari reduceri – Black Friday

O tradiție creativă a edițiilor limitate

Absolut UNCOVER face parte din tradiția celebră a brandului de a lansa ediții limitate de final de an, fiecare cu un design inovator. Printre edițiile limitate anterioare se numără ediția Andy Warhol, care a transformat sticla după pictura originală realizată de Andy Warhol în 1986 pentru Absolut și ediția Unique, care a răspândit în întreaga lume 4 milioane de sticle, fiecare cu design-ul său propriu. Uncover urmează cele mai recente ediții lansate pe plan internațional, Electrik și Facet.

 Continuând istoricul edițiilor limitate, cu Absolut Uncover ne-am propus să lansăm un design care să împingă mai departe limitele creative, printr-un element inovator dar și o surpriză în același timp. În sezonul sărbătorilor, le-am pregătit oamenilor un design interactiv care să îi inspire să celebreze acea scânteie care i-a adus împreună. Cu Absolut Uncover, redăm entuziasmul unui cadou și aducem mai multă strălucire petrecerilor, cu ambalajul interactiv care dezvăluie sticla în ediție limitată.” declară Radu Moldovan-Petruț, Marketing Director Pernod Ricard România.

Ediția limitată Uncover va fi disponibilă în magazine începând cu cea de-a doua jumătate a lunii noiembrie, dar va putea fi achiziționată și online.

Absolut

Absolut Vodka este al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume. Fiecare sticlă de vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania este responsabilă de producția, strategia de marketing și de inovația pentru brandurile Absolut, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania face pare din Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,492 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Absolut Vodka lansează o nouă ediție limitată cu un design interactiv – Absolut UNCOVER
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: