Activia, cel mai consumat iaurt probiotic din lume, își extinde portofoliul cu un nou sortiment de produs – Activia Cereale Integrale cu Nuci și Ovăz.
Noul iaurt Activia este combinația ideală dintre iaurt sănătos, cereale integrale, ce păstrează învelișul bobului bogat în fibre, vitamine și minerale, și nuci, ce aduc un plus de nutrienți benefici pentru organism, fibre, acid folic, vitamine din grupul B, fier, magneziu, fosfor, zinc, oligoelemente precum cuprul și manganul.
Lansarea noului produs este susținută de o campanie de educare a consumatorilor în direcția adoptării unui stil de viață sănătos care beneficiază de suportul domnului prof. univ. dr. Nicolae Hâncu, membru de onoare al Academiei Române și al doamnei dr. Ioana Mîndruță, medic primar neurolog.
,,De 15 ani Activia pune sănătatea digestivă pe lista de priorităţi a consumatoarelor din România, încurajând un stil de viaţă sănătos, cu o alimentaţie echilibrată, mişcare şi gândire pozitivă. De această dată ne propunem să le transmitem consumatoarelor mesajul că fericirea și sănătatea pe termen lung se construiesc zi de zi, prin obiceiuri alimentare corecte, adoptate încă din copilărie și menținute întreaga viață.
Primul pas este o alimentație echilibrată, în care iaurtul probiotic cu Bifidus Actiregularis îşi poate găsi locul la micul dejun, la gustarea dintre mese sau după o cină uşoară. Pentru a veni și mai aproape de nevoile şi preferinţele consumatoarelor noastre, lansăm un nou produs în gama Cereale Integrale – este vorba despre noul Activia Cereale Integrale cu Nuci și Ovăz, armonioasă reunire a trei alimente recunoscute ca fiind benefice” declară Carmen Boer – Senior Brand Manager Activia.
Campania de comunicare se desfășoară în perioada martie-aprilie şi este susținută prin spot TV, activări in-store, acțiuni online și printr-un mix de acțiuni de relații publice.
Pentru mai multe informații despre cum își pot menține starea de bine pe tot parcursul vieții, Activia invită toate consumatoarele în comunitatea femeilor extraordinare de pe site-ul dedicat sau de pe pagina de Facebook Activia.
Activia, în România
Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, gama de mic dejun, cu topper de cereale, cât și iaurt dietetic, cu 0% grăsime.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
