Activia a lansat o nouă gamă de iaurturi de băut, Fără Zahăr Adăugat

Activia a lansat pe piață o nouă gamă de iaurturi de băut fără zahăr adăugat* cu gust delicios, dedicată consumatorilor care își doresc un regim alimentar echilibrat și diversificat. Noile iaurturi de băut Activia Fără Zahăr Adăugat conțin miliarde de fermenți Bifidus ActiRegularis. În plus, noua gamă de iaurturi de băut Activia nu conține coloranți sau conservanți, iar zaharurile din compoziție provin doar din laptele și fructele folosite în rețetă.

activiaIaurturile de băut Activia Fără Zahăr Adăugat* conțin calciu care contribuie la funcționarea normală a enzimelor digestive. Noile iaurturi de băut sunt disponibile pentru consumatori în trei variante: cu Semințe de Chia, cu Banane, Piersici și Ananas sau cu Banane, Mere și Cireșe Dulci.

Fără zahăr adăugat* și prietenoase cu mediul

Iaurturile de băut Activia Fără Zahăr Adăugat* cu gust delicios sunt disponibile în format de 250 g sau în varianta multipack, în ambalaje realizate în proporție de 93% din materiale pe bază de plante și anume trestie de zahăr,  ceea ce contribuie la reducerea amprentei de carbon a acestora cu până la 47%. În plus, fibrele lemnoase rezistente folosite în ambalajele produselor din gama Fără Zahăr Adăugat* pot fi reciclate de mai multe ori, astfel încât acestea continuă să genereze valoare. Pentru a afla mai multe detalii privind impactul pozitiv pe care îl au ambalajele Tetra Pak, realizate din materiale pe bază de plante, consumatorii pot scana codul QR de pe spatele ambalajului sau pot accesa site-ul www.danone.ro/loveourplanet.

Încă din 2001, anul în care brandul Activia a fost lansat pe piața din România, am început să rescriem povestea fermentării laptelui. Astăzi, ne mândrim cu o gamă diversificată de iaurturi Activia de înaltă calitate. Noua gama vine în întâmpinarea consumatorilor cu produse absolut delicioase, a căror dulceață vine doar din lapte și fructele prezente în mod natural, fiecare iaurt de băut Activia conținând miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis.”, declară Lavinia Barbu, Senior Brand Manager Activia.

Activia

Activia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial, fiind consumat în 70 de țări, de pe 5 continente. Brandul se produce în fabrica de iaurt Danone din București și a fost lansat pe piața românească în anul 2001, în prezent având un portofoliul cu peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus ActiRegularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.

Prin varietatea profilurilor nutriționale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum (mic-dejun, on the go, gustare între mese sau după o cină ușoară) și sunt ușor de integrat chiar și în diete speciale, cum sunt regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *