Începând cu 6 martie 2017, Adrian Pascu, în prezent Director General Danone România, Bulgaria și Țările Adriatice, este numit Vicepreședinte Comercial Danone Rusia, Divizia Lactate.
Acesta va raporta către Directorul General Danone Rusia, Divizia Lactate. În noul său rol, Adrian va coordona operațiunile comerciale ale companiei, cu o cifră de afaceri de peste 1,3 miliarde euro.
„Este o oportunitate profesională extraordinară, care mă bucură și mă obligă în același timp. Este un motiv de mândrie că mulți manageri din România sunt apreciați și promovați la nivel internațional de către compania Danone.
În același timp sunt mândru de ceea ce am reușit să realizăm în ultimii aproape doi ani și sunt sigur că echipa puternică din Danone România va continua dinamica pozitivă a companiei. Avem un centru regional solid de producție în România, cu o performanță recunoscută internațional în companie, și suntem în creștere pe segmentele pe care avem diferențiere puternică, așa cum este cel de sănătate activă sau cel de produse pentru copii. Din poziția de lider pe segmentul de iaurt am contribuit atât la dezvoltarea categoriei, cât și a partenerilor locali, așa cum sunt furnizorii de lapte pentru fabrica din București, iar echipa locală se va concentra în continuare pe aceste direcții”, declară Adrian Pascu.
Responsabilitățile lui Adrian vor fi preluate temporar, până la anunțarea înlocuitorului, de către Paolo Maria Tafuri, Director General Danone pentru regiunea Europa Centrală și de Est.
Este a doua experiență pentru Adrian Pascu în Danone Rusia, unde a mai deținut poziția de Director de Vânzări pentru Divizia Moscova timp de aproape doi ani, între 2013-2015. Anterior el a ocupat diverse poziții de conducere în departamentul de vânzări din cadrul Danone România, contribuind semnificativ la dezvoltarea companiei și consolidarea poziției de lider pe segmentul de iaurt. Adrian Pascu este absolvent al Facultății de Fizică, Universitatea din Iași.
Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi, înregistrând în anul 2015 o cifră de afaceri de 484 milioane lei. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica din București a produs local primele iaurturi în 1999.
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
