Adrian Valentin Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est

Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de 1 iunie 2024. Pe lângă noul rol, Adrian Valentin Pascu păstrează și poziția de Director General Danone Ucraina.

danone

Experiența profesională a lui Adrian Valentin Pascu

Adrian Valentin Pascu și-a început cariera la Danone România în 2004, în calitate de Manager Regional de Vânzări. De-a lungul carierei sale a avut o contribuție semnificativă la creșterea și dezvoltarea afacerii Danone în România, ocupând diverse poziții de conducere, inclusiv Country Manager pentru România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice. În 2020 a fost numit Director General Danone Ucraina, iar, din ianuarie 2024, ocupă funcția de Director General Danone Ucraina și Vicepreședinte Vânzări pentru Europa Centrală și de Est.

„Sunt onorat să preiau această nouă responsabilitate chiar în anul aniversar în care Danone România celebrează 25 de ani de producție locală în fabrica de iaurt din București. Obiectivul meu este să investim în continuare în România și să dezvoltăm portofoliul de produse Danone, menținând cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Vom duce mai departea misiunea companiei de a aduce sanătate prin alimente în regiunea pe care o conduc și vom pune un accent deosebit pe practicile sustenabile, integrând responsabilitatea socială și de mediu în toate activitățile noastre. Suntem un partener de încredere pentru comunitățile în care ne desfășurăm activitatea si vreau ca Danone sa continue sa aduca un impact pozitiv in societate și să fie un model de referință în industria alimentară”, a declarat Adrian Valentin Pascu Director General Danone Europa Centrală și de Est.

Danone România aniversează 25 de ani de producție locală

În noul rol, Adrian Valentin Pascu va coordona Romania, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Ucraina, Moldova, Albania și Țările Adriatice și trei categorii de business: produse lactate proaspete, produse pe bază de plante și nutriție pentru bebeluși și medicală.

Anul acesta Danone România aniversează 25 de ani de producție locală. Parcursul companiei a fost definit de investiții constante, inovație continuă și preocupare pentru calitatea produselor, susținând permanent comunitățile în care activează. Fabrica din București, care a devenit cea mai performantă fabrică Danone din Europa, folosește 100% lapte românesc de la gospodari și fermieri locali și asigură produse lactate pentru România și alte 14 țări europene.

La finalul anului trecut compania a obținut certificarea B Corp în cadrul grupului regional al Europei Centrale și de Est din care România face parte alături de Bulgaria, Ungaria, Cehia și Slovacia. Compania se alătură astfel mișcării sociale pentru sustenabilitate ce aduce împreună peste 6.000 de companii, în peste 80 de țări și 150 de industrii ce îndeplinesc standarde riguroase de performanță socială și de mediu, transparență și responsabilitate.

Danone

Danone este lider mondial în domeniul alimentelor și băuturilor, care activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creștere rapidă și în tendințe: Produse lactate proaspete, Produse pe bază de plante, Ape și Nutriție specializată. Cu o misiune de lungă durată de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, compania își propune să inspire practici mai sănătoase și mai durabile de alimentație și de consum, angajându-se în același timp să obțină un impact măsurabil în domeniul nutrițional, social și de mediu.

Comapnia și-a definit strategia Renew pentru a restabili creșterea, competitivitatea și crearea de valoare pe termen lung. Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).

Danone România

Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Compania procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.

Producătorul este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *