AGRICOLA estimează o creștere de 10% la produsele de post

Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”,  estimeaza o creștere  cu 10% la produsele de post comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 tone – 11% din totalul vânzărilor de semipreparate și ready meals,în condițiile în care în anul precedent acestea reprezentau doar 7,6% din total.

Vegetale Agricola1Cele mai vândute produse vegetale AGRICOLA sunt: Hamburger vegetal, Pârjoale vegetale, Nugget vegetal, Șnițel vegetal și Falafel – congelate sau refrigerate, în diverse forme de ambalare și gramaje.

Am înțeles obiceiul de consum al românilor și ne-am străduit să răspundem cât mai repede nevoilor și exigențelor. Dezvoltăm produse adresate atât cumpărătorilor care țin post, dar și celor vegetarieni, adepții regimului ovolacto vegetarian. Gama a fost dezvoltată chiar de la început, în 2004, însă pe parcursul ultimilor 3 ani a suferit upgrade-uri tocmai pentru a răspunde pe deplin gusturilor și așteptărilor consumatorilor noștri. Produsele vegetale de la AGRICOLA au ca ingrediente soia şi legume proaspete sau năut – în cazul Falafel, ceea ce le transformă într-o alegere de încredere, dar și sănătoasă în perioada postului”, a declarat Lucica Benedic, Director General Europrod.

Cercetările companiei Europrod arată că profilul socio-demografic al cumpărătorilor de produse ready meal de post sau vegetale se referă la femei din mediul urban, cu vârsta peste 40 ani, cu venituri peste medie, cu studii medii & superioare. Produsele de post AGRICOLA sunt comercializate în retailul modern, în comerțul tradițional și în segmentul HoReCa.

În perioada Postului Paştelui, vânzările la produsele vegetale reprezintă 30% din total vânzări, spre deosebire de alte perioade ale anului când produsele vegetale ating în jur de 2% din total vânzări, sezonalitatea acestor produse fiind accentuată.

Anul trecut, compania Europrod S.A. Bacău şi-a menţinut o cotă de piaţă de 19% şi poziția de lider pe categoria produselor semipreparate şi de tip ready-meal. Vânzările în 2013 au totalizat 24,5 de milioane lei, în creștere cu 6% față de 2012, iar pentru anul în curs compania își propune o creștere de 7%, în contextul în care mizează și pe o creștere a volumului exporturilor, care anul trecut au reprezentat 12% din totalul vânzărilor (în creștere cu 50% în cifră absolută față de 2012).

Europrod este certificată BRC (British Retail Consortium), recunoscut de toţi specialiştii în domeniu drept cel mai complex şi exigent standard privind siguranţa alimentară din toată Europa, impus de retailerii din Regatul Unit și absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piață.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

 

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » AGRICOLA estimează o creștere de 10% la produsele de post
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”, estimeaza o creștere […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: