AGRICOLA estimează o creștere de 15% la produsele de post în următoarea perioadă

Europrod, compania parte din Grupul AGRICOLA, responsabilă pentru produse de tip ready meal şi semipreparate, estimează pentru perioada Postului Pastelui vânzări la produsele din categorie de 60 de tone, adică o creştere de aproximativ 15 puncte procentuale faţă de perioada similară a anului trecut.

Estimările companiei se bazează, în primul rând, pe rezultatele primelor două săptămâni din Post și săptămâna premergătoare acestuia, când AGRICOLA a vândut 34 de tone de produse vegetale, dar şi prin extinderea gamei de produse de Post cu noi sortimente precum Falafel de Post. În topul vânzărilor de produse din această categorie se află Şniţelul Vegetal, Falafel, Hamburger, Pârjoale şi Nuggets vegetale.

„Ştim că pentru mulţi dintre români obiceiurile religioase sunt respectate cu stricteţe, fapt ce îngreunează în perioada aceasta alegerile alimentare. AGRICOLA va continua să le ofere soluţii uşoare şi naturale pentru a putea menţine un regim alimentar destul de restrictiv în Postul Paştelui. Produsele vegetale de la AGRICOLA au ca ingredienţi soia şi legume proaspete sau năut – în cazul Falafel, ceea ce le transformă într-o alegere de încredere în perioada Postului” a declarat Lucica Benedic, Director General Europrod.

În perioada Postului Paştelui sau a Crăciunului, vânzările la produsele vegetale cresc în raport de 20 la 1, faţă de o lună normală din an. Mai mult decât atât, Europrod vinde în perioada Paştelui cu 25-30% mai multe produse din categorie decât în perioada Crăciunului iar, începând de anul trecut, diversificarea portofoliului de produse vegetale prin adaugarea unor sortimente noi, precum Falafel, a generat o creştere a numărului de clienţi interesaţi de produsele AGRICOLA.

„Pe lângă creşterea livrărilor la produsele vegetale tip ready-meal, AGRICOLA s-a pregătit pentru perioada următoare prin diversificarea produselor disponibile în reţeaua de magazine proprii pentru a corespunde cerinţelor consumatorilor pentru Postul Paştelui: lactate de post, conserve din legume, pateuri vegetale, dulciuri de post, legume și proaspete sau congelate” a continuat Irina Comănescu, directorul rețelei de magazine AGRICOLA.

Anul trecut, compania Europrod S.A şi-a menţinut o cotă de piaţă de 19% şi a rămas lider pe categoria produselor semipreparate şi de tip ready-meal, cu vânzări de aproape 23 de milioane lei.

În primele luni ale acestui an, vânzările de produse ready meal din carne s-au menținut la nivelul celor înregistrate în perioada similară a anului trecut. Obiectivele de creștere ale companiei (10% în 2013) vizează, în special, dezvoltarea vânzărilor de produse tip grill, specifice sezonului cald și creșterea exporturilor. Anul trecut exporturile Europrod au atins 10% din cifra de afaceri, în creștere cu 60% față de 2011, principala destinație fiind Regatul Unit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » AGRICOLA estimează o creștere de 15% la produsele de post în următoarea perioadă
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. De ce nu sunteti impartiali ,de ce stergeti comentariile de pe site?!Nu sunteti o revista serioasa si sincer nu o sa va mai citesc articolele.

    Răspunde
    • Claudiu Ciobanu 9 aprilie 2013, 23:13

      Domnule Filip, este alegerea dvs sa nu ne mai treceti pragul dar in casa noastra noi nu toleram balacareala, can-can-ul si spalatul rufelor in public. Nu aici va rezolvati problemele si nicidecum in acest fel.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: