Agricola și-a încheiat procesul de rebranding

Agricola anunţă finalizarea procesului de rebranding, realizat de agenţia BrandTailors. Inspirat din valorile şi din istoria de peste 50 de ani a companiei, noua imagine pune accent pe prospeţime, ca principat atribut asociat de consumatori cu produsele Agricola, cât şi pe tradiţie şi pe autenticitate, elemente adânc inscripţionate în ADN-ul brandului.

Principala noutate rezultată în urma finalizării procesului de rebranding constă în adoptarea unei identităţi corporate adresată partenerilor diferită de identitatea de brand, adresată consumatorilor. Astfel, brandul de produs este marcat printr-o identitate vizuală ce inspiră prospeţime, atribut pe care consumatorii l-au identificat ca fiind caracteristic Agricola. Noua identitate de produs este alcătuită dintr-o frunză de tei văzută dintr-o perspectivă ce îi conferă forma unei inimi, pe care se află aşezată o picătură de rouă. Sloganul brandului de produs este coerent cu noua imagine: „Inimă de prospeţime”.

Procesul de rebranding este rezultatul unei strategii de diferenţiere prin care ne dorim să comunicăm relevant cu consumatorii şi cu partenerii noştri. Imaginea brandului de produs – Inimă de prospeţime – este coerentă cu modul în care ne văd consumatorii noştri și cu aşteptările lor: de fiecare dată când achiziţionează un produs Agricola aceștia se aşteaptă la gust desăvârşit şi o calitate deosebită datorate în principal prospeţimii cărnii, provenind de la pui crescuți natural și tradiției de a face salamuri crude uscate și specialități de excepție. Brand-ul corporate – Neam de gospodari – aduce în discuţie moştenirea istorică a companiei şi respectul faţă de valorile profund româneşti” a declarat Grigore Horoi, preşedinte al Grupului de companii Agricola.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,954 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Agricola și-a încheiat procesul de rebranding
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: