Albalact modifică ambalajul brandului Zuzu și introduce, în premieră, primul lapte la bidon de plastic cu mâner

Albalact inovează brandul Zuzu aducându-i o nouă identitate vizuală și un ambalaj unic în România. Zuzu oferă consumatorilor săi, în premieră, primul lapte la bidon de plastic cu mâner dar şi un gramaj mai mare – 1,8 litri. Albalact a investit aproximativ 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba.

Ambalajul la bidon de plastic cu mâner

noul ambalaj inovator al laptelui Zuzu (3)Prin introducerea bidonului de plastic cu mâner – un ambalaj modern, care domină de multă vreme piața americană a laptelui – Albalact se încadrează în modificările de consum autohtone de pe piața laptelui în recipiente de plastic, aflată în creștere. Noul ambalaj se adresează în special familiilor și consumatorilor de volum, este foarte practică, ușor de manevrat, asigură o curgere fină, păstrează laptele în condiții bune și se așează perfect în ușa frigiderului.

“Ne dorim să păstrăm atributul de companie inovatoare cu care ne-am obișnuit consumatorii de-a lungul timpului. Brandul Zuzu este brandul perfect pentru a aduce pe piață primul lapte din România ambalat în sticlă de plastic cu mâner. Acesta este unul dintre cele mai interesante proiecte dezvoltate de compania noastră în ultimii ani.

Design-ul întregii game de sticle de plastic cu mâner, pentru care Albalact deține exclusivitate pe piața din România timp de 5 ani, a fost dezvoltat special pentru compania noastră, ținând cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, aspectul curgerii si ergonomia mânerului. Nu a fost ușor, este un proiect la care lucrăm de mai bine de un an, dar rezultatele sunt pe măsură și avem încredere că noul ambalaj va fi bine primit de către consumatorii noștri”, declară Cristina Miclea, Director Marketing Albalact.

Pentru noul ambalaj Zuzu, compania Albalact a investit într-una dintre cele mai moderne tehnologii de ambalare a laptelui în sticle de plastic cu gramaje cuprinse între 0,5 litri și 1,8 litri. Noua linie funcționează acum în fabrica Albalact din județul Alba și are o productivitate înaltă care permite ambalarea unui volum de lapte și produse lactate cuprins între 5.000 și 10.000 de litri pe oră.

Noul ambalaj nu-i va lua locul ambalajului actual, cel la cutie de carton, ci va completa gama actuală.

O nouă identitate vizuală pentru brandul Zuzu

noul design de ambalaj al gamei de produse 'origins' de la Zuzu (3)Alături de ambalaj, Albalact a modificat şi identitatea vizuală a brandului Zuzu, consemnându-se al treilea rebranding pentru Zuzu de la lansarea sa din 2006. Noua identitate vizuală poartă semnătura Brandtailors, aceeași agenție de branding care l-a redesenat pe Zuzu și în 2010.

Noua identitate vizuală nu aduce modificări radicale în personalitatea brand-ului, ci îl maturizează și îl adaptează unui portofoliu mult mai extins. Zuzu este acum nu doar un brand de lapte și iaurt, ci un brand de lactate. Are mai multă culoare, care-i oferă dinamism și, mai ales, îl definește mult mai bine în categoriile în care este prezent. De la un brand de atitudine în 2006, la unul mai rațional și orientat către produs în 2010, Zuzu a ajuns astăzi un brand bine ancorat în piața de lactate. Dar își păstrează vitalitatea, căldura și caracterul urban cu care s-a născut și a evoluat.

“Redesenarea întregii game de lactate Zuzu a venit ca răspuns la o necesitate de a avea o mai bună vizibilitate la raft, o mai bună diferențiere între subcategoriile în care brandul este prezent și, nu în ultimul rând, de a face posibilă extinderea gamei de produse în alte categorii. Am păstrat petalele, elementele grafice care au definit brandul în ultimii ani, dar am adăugat mai multă culoare în fundal pentru anumite categorii și am renunțat la jocurile de culori în alte sortimente. Noul design întărește atributele care au consacrat brandul Zuzu – creativitate, jovialitate, vitalitate – și aduce un plus de prospețime pentru întreaga gamă de produse”, spune Cristina Miclea, Director Marketing Albalact.

Am lansat Magazinul Online www.retail-fmcg.ro/magazin-online

Campania de comunicare

Campania de comunicare “Acum e momentul” a fost creată de Albalact împreună cu Next Advertising, agenția brand-ului Zuzu din 2009. Spot-urile TV întruchipează mesajul brand-ului în momente de viață emoționante, pe care le trăim o singură dată și cu atât mai mult trebuie să le trăim intens: fiorii primului sărut, bucuria jocului inocent, supriza unei intâlniri neprevăzute pline de promisiuni, fericirea victoriei neașteptate sau a momentelor petrecute în familie.

„Ideea campaniei pleacă de la insight-ul că tot ceea ce faci azi nu vei mai putea face și mâine, că în viață fiecare moment în sine este unic și nu ți se ivește aceeași ocazie de două ori. Ceea ce este adevarat, și atunci ar trebui să ne bucurăm așa cum se cuvine de cadourile pe care ni le oferă viața – micile momente de bucurie. Ideea că <<Acum e momentul>> e foarte potrivită perioadei de mare avânt și schimbare în viața brandului Zuzu”, spune Liviu David, Director de Creație la Next Advertising.

Campania de comunicare pentru Zuzu se va desfășura până la sfârșitul anului și cuprinde mai multe etape care marchează rebranding-ul și lansarea noului ambalaj – sticla de plastic cu mâner.

Compania Albalact, în cifre

AlbalactPentru proiectele lansate anul acesta, dar și pentru cele viitoare, Albalact a investit aproximativ 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Investițiile au fost gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe diverse segmente de piață.

Albalact a schimbat linia de ambalare și pentru portofoliul de iaurt, care din 2012 a devenit un obiectiv strategic pentru companie. Linia nouă are o productivitate mult mai mare și introduce un nou ambalaj în portofoliu – paharul de plastic pătrat cu gramaj mic. Ambalajul se regăsește acum în gama iaurturilor Zuzu de 125 și 140 de grame, dar și într-o nouă sortimentație de iaurturi cu fructe în pahare de 100 de grame, lansate sub brand-ul Poiana Florilor, un brand mai tânăr al companiei Albalact.

Investiția în tehnologia de ambalare a laptelui în sticle de plastic a mai adus companiei Albalact un produs nou – laptele ambalat în PET. Linia nouă poate ambala nu doar în bidoane de plastic cu mâner pentru brand-ul Zuzu, ci și în sticle PET. Albalact a introdus recent, în portofoliul brand-ului ononim De Albalact, laptele proaspăt pasteurizat în PET de 1,4 litri. Lansarea a avut loc odată cu schimbarea identității vizuale a brand-ului De Albalact, un brand de școală veche care ține de tradiția produselor românești. Din 1971, De Albalact are lactate proaspete și gustoase, iar acum – în ambalaje noi, simple și curate.

Albalact, cel mai mare producător de lactate cu capital majoritar românesc, a încheiat anul 2013 cu o creștere de 23% la sută a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423.185.587 lei (94 milioane de euro). Anul trecut, compania a obținut un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai mare decât profitul din anul precedent.

Albalact rămâne lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider cu Zuzu și în total piață de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat). Albalact este de asemenea lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim De Albalact. Extinderea în categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania între primii trei producători de iaurt din țară, iar cu brand-ul Rarăul și portofoliul său de brânză proaspătă de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul 2 în această categorie.

În primele 5 luni din 2015, albalact are deja o creştere de 10% a CA. Pe segmente, în aceeaşi perioadă, la lapte are o creştere de 15%, la iaurt de 33%, iar la brânză proaspătă de 5%.

Albalact are astăzi în portofoliul său peste 140 de produse care acoperă toate categoriile de lactate, sub cele șase brand-uri – Zuzu, Fruzu, Fulga, Rarăul, De Albalact și Poiana Florilor.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Albalact modifică ambalajul brandului Zuzu și introduce, în premieră, primul lapte la bidon de plastic cu mâner
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] vizuală, dar și cu ambalaje și produse noi. Compania a lansat în premieră pentru România primul lapte la bidon de plastic cu mâner sub brand-ul Zuzu – un ambalaj pentru familii și pentru consumatorii de volum, foarte popular pe […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: