Alexandrion Group celebrează Centenarul prin lansarea Alexandrion 100

Grupul Alexandrion marchează Centenarul prin lansarea unei ediții aniversare, „Alexandrion 100”, care propune un mix de simboluri legate de Marea Unire ce se reflectă în designul capacului și al etichetei, dar și în gust.

AlexandrionEdiția aniversară are o culoare intensă de chihlimbar, cu ușoare reflexii purpuriu-granat. Fructele uscate, notele delicate de vanilie și de cafea, alături de alte mirodenii completează gustul catifelat și armonios de distilat de vin și de lemn ars.

Viziunea grupului Alexandrion asupra Marii Uniri este vizibilă și la nivelul noului design ales pentru 2018. Negrul reprezintă eleganța și sobrietatea caracteristice evenimentului istoric, iar auriul evidențiază elementele simbolice utilizate, care au la rândul lor propria poveste. Primul dintre simboluri este o reinterpretare a sculpturii Coloana Infinitului a lui Constantin Brâncuși, urmat de cele două zerouri redate sub forma a două forme care reprezintă ideea de horă.

Alexandrion Group are mereu grijă la detalii, iar această atenție se observă în fiecare dintre produsele noastre. Alexandrion 100  este o dovada calității pe care vrem să o livram pe piață precum și clienților noștri și este, în același timp, un produs valoros din perspectiva semnificației pe care o are. Noul design este forma noastră de a sărbători 100 de ani de la Marea Unire și vrem ca românii să celebreze alături de noi acest moment dar și să se bucure de gustul și aromele complexe“,  declară  Nawaf Salameh, Președinte Alexandrion Group.

Designul etichetei și al capacului pentru “Alexandrion 100” au fost alese cu atenție și sunt rezultatul unui concurs organizat în 2017. Un juriu complex, format atât din membrii companiei, cât și din specialiști în comunicare și design, a selectat cele mai speciale 3 lucrări din cele 400 propuse. Marele câștigător a fost ales de către români din cele 3 lucrări finaliste.

Alexandrion Group

Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti.

Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, Cava D’Oro, Vodka Alexander şi Vodka Kreskova, Afinata, Vişinata și Caisata Saber Premium, Saber Fructe de Pădure, Saber Coacăze Negre, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România.  Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,823 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Alexandrion Group celebrează Centenarul prin lansarea Alexandrion 100
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: