Alexandrion Grup România lansează prima aplicație iPhone: „Don’t drink and Drive!”

“Don’t drink and drive“ este prima aplicaţie iOS (iPhone Operating System) din lume care trage un semnal de alarmă împotriva consumului de alcool la volan. Lansată de Alexandrion Grup România împreună cu Poliţia Rutieră Română, această aplicaţie este un simulator auto iar nivelurile de dificultate reprezintă diferite grade de alcoolemie în sânge.

Gyuri Eperjessy, Director Comercial al Alexandrion Grup România, a declarat: “Virusul noilor tehnologii legate de smartphone-uri se răspândeşte cu o viteză uimitoare. Este un fenomen pe care cred că oricine îl poate observa. Acesta este motivul pentru care am decis să facem primul pas în acest nou mediu de comunicare: pentru că este permeabil, accesibil şi cool în acelaşi timp. Am folosit ideea de joc pe care am transformat-o într-un instrument educaţional şi sper să reuşim, încă o dată, să tragem un semnal de alarmă referitor la riscurile de a conduce sub influenţa băuturilor alcoolice”.

Jocul se desfăşoară pe cinci nivele, reprezentate de gradul de alcoolemie din sânge (0‰, 0,3‰, 0,5‰, 0,8‰ şi 1,1‰). Maşina răspunde la comenzile şoferului conform gradului de alcoolemie şi al efectelor pe care acesta le are asupra corpului uman (reflexe întârziate, vedere înceţoşată, probleme de echilibru ş.a.).

La începutul fiecărui nivel al aplicaţiei sunt descrise gradul de alcoolemie aferent şi efectele pe care le produce consumul de băuturi alcoolice la volan. În funcţie de accidentul care se produce (lovirea unui pieton, a altei maşini, a unui stâlp, sau clădiri) este afişată o scenă relevantă, precum şi un text, în care sunt prezentate datele statistice puse la dispoziţie de Poliţia Rutieră Română cu referire la accidentele rezultate în urma consumului de alcool.

Obiectivul aplicaţiei îl constituie atenţionarea conducătorilor auto asupra consecinţelor pe care le are consumul de alcool la volan.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Alexandrion Grup România lansează prima aplicație iPhone: „Don’t drink and Drive!”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: