Alexandrion, liderul pieței producătorilor de băuturi spirtoase, în 2014

Alexandrion Grup România rămâne, și în 2014, liderul pieței producătorilor locali de băuturi spirtoase, cu o cifră de afaceri de 58,8 milioane de euro brut și 23,4 milioane de euro net și un profit net de 1,45 milioane de euro.

foto Nawaf SalamehCifra de afaceri și profitul au înregistrat creșteri față de anul 2013. Cifra de afaceri brută a companiei a fost de 52,7 milioane de euro, cea netă de 22,6 milioane de euro, iar profitul net de 1,26 milioane de euro.

Aceste rezultate trebuie puse în contextul mai amplu al faptului că mai bine de jumătate din cifra noastră de afaceri brută a fost reprezentată de contribuțiile la sistemul de taxe și impozite. Astfel, în 2014, am plătit taxe în valoare de 32,9 milioane de euro, cu 4,5 milioane de euro mai mult decât în 2013”, a subliniat domnul Nawaf Salameh, Fondatorul și Președintele Alexandrion Grup România.

Rezultatele financiare au înregistrat creștere într-un an în care și bugetul de investiții destinat dezvoltării și promovării brand-urilor proprii s-a dublat față de anul 2013, de la 4,2 milioane de euro la 8,4 milioane de euro.

În același timp au crescut și veniturile înregistrate din vânzările la export, 2014 aducând o valoare a exportului de 1,8 milioane de euro. Cele mai mari piețe externe de desfacere sunt Spania și Italia, însă, pentru perioada următoare, este vizată consolidarea prezenței și dincolo de continentul european.

2014 a fost un an important pentru noi și pentru piața de băuturi spirtoase în general, în condițiile în care ne-am confruntat cu o creștere a accizei și o cronicizare a fenomenului de comercializare a produselor contrafăcute – să nu uităm că piața neagră înseamnă peste 90% din întregul segment de băuturi spirtoase. De aceea, rezultatele obținute de Alexandrion Grup România sunt cu atât mai notabile și spun multe despre noi și calitatea produselor noastre.

Ca lider de piață, avem datoria și obligația de a continua această tendință de creștere, pe de o parte, și de a face tot ce este posibil pentru a combate practicile și efectele negative ale pieței negre, de cealaltă parte”, a declarat Nawaf Salameh.

În cei 20 ani de activitate, compania a creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, fiind produși peste 120 milioane litri și vândute peste 223 milioane de sticle de băutură. Printre cele mai cunoscute branduri produse în fabrica de la Dealu Mare, din județul Prahova, se află vinarsul Brâncoveanu XO, VS şi VSOP,

Alexandrion 5* şi 7*, Cava D’Oro, Vodka Alexander şi Vodka Kreskova, afinata, vişinata și caisata Saber Premium sau Saber Fructe de Pădure.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,856 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Alexandrion, liderul pieței producătorilor de băuturi spirtoase, în 2014

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: