Alfredo Foods desfășoară prima campanie de comunicare alături de Propaganda

În Romania, consumul de peşte este semnificativ mai mic decât media consumului pe cap de locuitor în Europa. Oamenii aleg alte tipuri de carne în detrimentul peştelui, deşi acesta aduce o mulţime de beneficii pentru sănătate. Pur şi simplu, nu există un obicei de consum în acest sens, în rândul românilor. De regulă, noi mâncăm peşte în posturi, când e dezlegare, sau la ocazii speciale când, de fapt, e recomadat să-l consumăm măcar de 2 ori pe săptămână. Dincolo de asta, din cauza lipsei de informare, există o percepţie deformată asupra categoriei de peşte congelat, căruia oamenii îi atribuie, în mod greşit, tot felul de neajunsuri.

Alfredo Foods, unul dintre cei mai mari importatori şi distribuitori de peşte sălbatic congelat în România, are produse aduse din toate colţurile lumii, care n-ar putea ajunge în rafturile magazinelor şi la consumatori altfel decât în stare congelată. E singura formă prin care se pot păstra proprietăţile acestor produse.

În contextul de mai sus, brieful primit de la Alfredo Foods a setat două mari obiective: schimbarea percepţiei asupra categoriei de peşte congelat şi încurajarea consumului. Campania se va desfășura în perioada noiembrie-decembrie 2012.

Am căutat, întâi de toate, să spargem ideile preconcepute legate de acest tip de produs şi să găsim un  atribut cheie suficient de puternic încât să înglobeze caracteristicile peştelui Alfredo Foods şi pe care oamenii să îl asocieze cu brandul. Nu ne-a fost greu să ajungem la el, întrucât acesta a venit chiar din realitate. E un adevăr care n-a avut nevoie de vreo cosmetizare. Peştele Alfredo Foods este peşte sălbatic, o caracteristică ce atrage după sine o serie de beneficii pentru consumator şi care merita a fi valorificată”, spune Mădălina Harbuz, Strategic Planner, Propaganda

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,059 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Alfredo Foods desfășoară prima campanie de comunicare alături de Propaganda
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: