Alice Nichita preia rolul de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România

Alice Nichita preia rolul de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România și se va alătura echipei de Senior Management al organizației începând cu data de 1 septembrie, ca urmare a promovării Irinei Ionescu în funcția de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Adria.

Coca-Cola

Alice s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC România în februarie 2015, deținând rolul de Public Affairs Manager. Anterior, a lucrat peste 8 ani în consultanță în afaceri publice și relații guvernamentale, comunicare, management de evenimente și responsabilitate socială corporativă, coordonând proiecte în industrii diferite, incluzând și zona de fonduri europene.

În rolul de Public Affairs Manager, Alice a fost implicată în relația cu autoritățile și strategia de public affairs a companiei, dezvoltând împreună cu echipa agenda de advocacy pentru a susține obiectivele companiei. A coordonat relația cu stakeholderii externi (autorități, membri ai diverselor asociații de business, parteneri de afaceri) și liderii de opinie, contribuind la dezvoltarea inițiativelor strategice privind gestionarea deșeurilor de ambalaje, impozitarea sau legislația comercială. Ea a facut parte din consiliul de administrație al mai multor asociații de afaceri în care Coca-Cola HBC este membru, reprezentând în mod constant compania și industria în fața autorităților din România.

Irina Ionescu s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC în 2014, iar înainte a condus propria companie de consultanță în management și marketing timp de 7 ani. Anterior acestei experiențe, a făcut parte din echipa The Coca-Cola Company timp de 11 ani, lucrând  în departamentul de marketing, dar și în cel de afaceri publice și relații guvernamentale (Public Affairs).

De-a lungul anilor, în calitate de Public Affairs & Communication Manager pentru România, Irina a contribuit la crearea premiselor pentru creșterea business-ului, construind o identitate puternică a organizației, gestionând relația cu autoritățile române și cu asociațiile de business și promovând viziunea și proiectele de sustenabilitate ale Coca-Cola HBC România. Unul dintre cele mai importante proiecte la care Irina a contribuit este platforma După Noi. Inițiată în 2015, aceasta integrează programele de sustenabilitate și pe cele destinate comunității. După Noi a generat și generează în continuare apreciere, fiind o platformă premiată și recunoscută pe plan local. Totodată, în perioada în care Irina a coordonat echipa Public Affairs & Communication din România, compania a obținut multiple recunoașteri, printre care și premiul pentru cea mai sustenabilă companie din România, patru ani la rând.

În noul rol, Irina va coordona activitatea de Public Affairs & Communication din 3 piețe (Croația, Bosnia și Herțegovina și Slovenia).

Irina a contribuit decisiv la reputația pe care compania noastră o are pe plan local și îi sunt profund recunoscător pentru tot ceea ce a făcut pentru Coca-Cola HBC România de-a lungul anilor. A dezvoltat și implementat, alături de echipa sa, proiecte esențiale pentru organizație. Fiind realmente interesată de oameni și dezvoltarea lor, Irina a construit o echipă desăvârșită de profesioniști. Sunt convins că Alice va continua munca Irinei cu entuziasm și dedicare, are o experiență vastă, foarte multe realizări în companie și este un adevărat lider. Le felicit, atât pe Irina, cât și pe Alice, pentru noile roluri și le doresc mult succes.”, a declarat Jovan Radosavljevic, General Manager Coca-Cola HBC România.

Coca-Cola HBC România

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2018 vânzări de 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 28 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru comunitățile în care este prezentă. În acest sens, compania oferă băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezența acestui sistem pe piață locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB-ul României.

În România, Coca-Cola HBC a fost desemnată cea mai sustenabilă companie pe plan local în 2016, 2017, 2018 și 2019, conform Romania CSR Index, studiu realizat de agenția de consultanță independentă The Azores. Coca-Cola HBC România este liderul industriei de băuturi, fiind cel mai mare exportator din domeniu, cu o pondere de aproximativ 30% din exporturile de băuturi.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *