amb Wine desfasoara in perioada 15 mai – 15 iunie campania „Vanatorii de Crepuscul”

amb Wine desfasoara in perioada 15 mai – 15 iunie campania „Vanatorii de Crepuscul”, o campanie-concurs care mizeaza pe afinitatea consumatorului urban de vinuri premium cu atributele definitorii ale brandului Crepuscul: simtul aventurii si evadarea din tiparele cotidiene. Campania se desfasoara in magazinele Mega Image si pe Instagram, lansand consumatorilor provocarea de a se transforma in «vanatori» si de a captura cel mai spectaculos crepuscul.

keyvisual-Mega Image- VanatoriideCrepusculMecanismul concursului „Vanatorii de Crepuscul” presupune achizitionarea unei sticle de vin Crepuscul din magazinele Mega Image selectionate si completarea formularului dedicat aflat pe site-ul www.wineafterwork.ro/vanatorii-de-crepuscul, castigatorul fiind ales prin tragere la sorti. Premiile campaniei sunt de asemenea alese astfel incat sa reprezinte cat mai bine valorile brandului: libertate si calitate.

Premiul 1: City break de 4 zile (3 nopti) pentru doua persoane in Lisabona, Portugalia, cu excursie la Cabo da Roca, cel mai vestic punct al Europei continentale

Premiul 2: Weekend pentru doua persoane la Crama Liliac, Batos

Premiul 3: Vin pentru toata vacanta – 3 baxuri de vin Crepuscul

Entuziastii platformei Instagram sunt invitati sa participe la „Vanatoarea de Crepuscul” prin fotografierea unui crepuscul (rasarit sau apus) spectaculos si inscrierea fotografiei in concurs folosind #vanatoriidecrepuscul. Premiile concursului desfasurat pe Instagram constau de asemena in sticle de vin Crepuscul pentru petreceri cu prietenii.

Crepuscul este brandul de vinuri premium produs de Crama Liliac pentru piata de retail, adresandu-se segmentului medium-high, consumatorului urban, cu personalitate puternica si obisnuit cu un stil de viata energic si plin de ritm, care iubeste sa evadeze din tipare. Pozitionat ca vinul creat special pentru a insoti momentele favorite ale zilei, aventura sau relaxarea after work, Crepuscul comunica prin platforma www.wineafterwork.ro si pe facebook www.facebook.com/CrepusculWine.

Crepuscul este disponibil spre comercializare cu urmatoarele vinuri: Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewurtztraminer. Vinurile Crepuscul sunt distribuite in lantul de magazine Mega Image si in reteaua METRO Distributie.

amb Wine Company este parte din concernul austriac amb Holding, ce produce si comercializeaza in Romania brandurile de vinuri LILIAC, Young Liliac si Crepuscul.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » amb Wine desfasoara in perioada 15 mai – 15 iunie campania „Vanatorii de Crepuscul”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: