Amigo, cafeaua instant emblematică a românilor și liderul în categoria de cafea instant (pure soluble), lansează noua campanie de comunicare ‘Energie, nu vorbe’, pentru toți cei care sunt mereu contra cronometru și lucrează sub presiunea timpului.
În 1982, cafeaua instant Amigo intra în ritualul zilnic al tuturor românilor. 23 de ani mai târziu, Amigo continuă să fie un expert al energiei, comunicat în noua campanie printr-un stil actual, modern. Rămâne cafeaua de tradiție, cu origini braziliene, dar Amigo încarcă azi cu energie pe cei care lucrează sub presiunea timpului și a sarcinilor și nu mai găsesc timp pentru necesara pauză de cafea.
În spoturile TV, am ales să ilustrăm presiunea permanentă a timpului în 3 tipologii de profesii, jurnalistul, brutarul, curierul. Campania ‘Energie, nu Vorbe’ amintește românilor că energia le este atât de accesibilă atunci când au cea mai mare nevoie și cel mai puțin timp”, explică Marius Meleșteu, Director General Strauss România Centrală și de Est.
‘Energie, nu vorbe’ urmează să fie portretizate și descoperite povești ale românilor pentru care simțul datoriei, impus de profesia aleasă, este mai important decât confortul personal. Aceștia sunt oamenii prezenți în viața noastră prin ceea ce fac zi de zi și a căror muncă are un impact pozitiv asupra noastră.
Pentru ilustrarea cât mai realistă a ritmului și mediului de lucru al fiecăreia dintre profesiile alese, echipa de marketing a făcut o cercetare etnografică prin care a observat o zi de lucru a unor reporteri, brutari și curieri, timp de mai multe săptămâni.
Campania Amigo – centrată în jurul mesajului ‘Energie, nu vorbe’ – s-a lansat pe TV și urmează să fie comunicată și pe Social Media, Online, OOH, automate de cafea și prin proiecte speciale.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
