Ana Maria Băjan este noul director de marketing al Caroli Foods Group

Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România, o numește pe Ana Maria Băjan în poziția de Marketing, Business Development & PR Executive Director. Începând din luna septembrie a acestui an, Ana Maria Băjan va coordona toate activitățile de marketing și de relații publice ale grupului, fiind totodată implicată activ în realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a producătorului de mezeluri.

Ana Maria Băjan, Marketing, Business Development & PR Executive Director, CFG-1Ana Maria Băjan este licențiată a Facultății de Relații Economice Internaționale, în cadrul Academiei de Studii Economice, absolvind și cursurile de Master în Marketing în cadrul aceleiași instituții. Are o experiență profesională de peste 14 de ani în marketing și comunicare, activând în cea mai mare parte în sectorul FMCG.

Înainte de a se alătura echipei Caroli Foods Group, marketerul a ocupat diferite poziții în cadrul Unilever South Central Europe, cele mai recente fiind cele de Marketing Manager, Customer Marketing Manager și Business Development Manager. Pe tot parcursul profesional, Ana Maria Băjan a contribuit și influențat direct activități de creștere a performanței de brand, creșteri semnificative de market share, lansarea de noi produse și rebranding, category și business management, programe de succes în PR și digital. Totodată, a construit, dezvoltat și coordonat echipe multidisciplinare pe diferite piețe din Europa Centrală și de Est.

În cadrul Caroli Foods Group, Ana Maria Băjan se va ocupa de coordonarea activităților de marketing și comunicare externă pe toate piețele în care compania activează, dar și pe noile piețe, fiind responsabilă de relațiile cu toate publicurile țintă. Totodată, aceasta va contribui la realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a producătorului de mezeluri pentru consolidarea poziției de lider pe piața din România și îndeplinirea obiectivului de a deveni cel mai respectat procesator de carne din Europa de Est.

La numirea sa, CEO-ul Caroli Foods Group, Khaled El Solh, declară “Experiența și profesionalismul Anei Maria Băjan reprezintă un activ valoros pentru Caroli Foods Group și suntem bucuroși să o avem în echipă. Sunt convins că venirea ei în companie ne va sprijini în atingerea obiectivelor ambițioase pe care le avem pentru următorii ani, atât pentru piața din România, cât și pentru cea regională”.

La numirea sa în poziția de Marketing, Business Development & PR Executive Director, Ana Maria Băjan declară: „Este o onoare și, în același timp, o mare responsabilitate să mă alătur echipei Caroli Foods, care a costruit o extraordinară poveste de succes în ultimii 20 de ani pe piața din România, pornind de la o afacere de familie și devenind lider de piață, prima alegere a consumatorului în această categorie. Am fost impresionată de viziunea și strategia companiei, de preocuparea continuă legată de calitatea produselor din portfofoliu, dar mai ales de focusul permanent asupra consumatorului.”

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,923 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Ana Maria Băjan este noul director de marketing al Caroli Foods Group

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: