Diamant

Angelli aniversează 20 de ani în România

Anul acesta, Angelli împlinește 20 ani de activitate pe piața din România.

Angelli Spumante & Aperitive și-a început activitatea în România, în 1994. La început, brandul era reprezentat doar de vinul spumant. Un an mai târziu s-a lansat gama de lichior-uri, fiind urmată de gama vermut în 1996. În același an au început  investițiile în campaniile publicitare TV. În urmatorii 7 ani compania s-a dezvoltat susținut, și-a dezvoltat distribuția, acoperind întreg teritoriul României.

Angelli-20de-aniÎn 2003, Angelli devine parte integrantă a concernului german Henkell & Co. Se alatură astfel unei echipe care coordonează cu succes afacerile grupului in 18 tari europene: Germania, Austria, Ungaria, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Franța, România, Estonia, Lituania, Letonia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Suedia, Finlanda, Ucraina și Italia. Notorietatea internatională a grupului este construită încă din 1832, iar astăzi grupul german Henkell & Co. este unul dintre cei mai importanți și renumiți producatori de vin spumant din lume.

Astăzi, brandul Angelli este cunoscut de 80% dintre români, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research in 2011. Portofoliul Angelli numară 8 game de produse: vinuri spumante, cocktail-uri de fructe, aperitive, vermut, bitter, frizzante, aperitive frizzante, lichioruri cremă.

Compania Angelli Spumante & Aperitive comercializează mărci importate pentru 12 categorii de produse alcoolice si non-alcoolice. Pentru asigurarea calitații produselor sale, Angelli Spumante & Aperitive a implementat Sistemul de Management al Calitatii si din septembrie 2005 este acreditată ISO 9001:2000, HACCP si IFS(International Food Standard).

Marca Angelli este recunoscută internațional în Spania, Italia, Ungaria, Turcia, Grecia, Letonia, Danemarca, Finlanda, Cipru, Olanda, Republica Moldova, Anglia, Austria, Serbia, Japonia, Canada și Israel.

Brandul Angelli este iubit de toate categoriile de consumatori și este normal să fie așa. Suntem alături de consumatorii noștri de 20 de ani și celebrăm alături de ei, generație după generație, momentele speciale din viața lor. După 20 de ani, mă uit cu satisfacție în urmă și realizez dimensiunea internațională a brandului nostru și asta ne responsabilizează și mai mult: 2014 va fi anul de maturizare a brandului nostru.”, susține Marius Obritenschi, General Manager – Angelli Spumante & Aperitive.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Angelli aniversează 20 de ani în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] acesta, Angelli împlinește 20 ani de activitate pe piața din România. Compania Angelli Spumante & […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: