Angst preia pachetul majoritar al producătorului de produse crud-uscate SALSI SA

Grupul Angst anunţă ca a finalizat preluarea pachetului majoritar de acţiuni al fabricii de produse crud-uscate din Sinaia, deţinând astfel 88% din acţiunile SALSI SA.

angstSalsi Sinaia este cea mai veche fabrică de Salam de Sibiu din Romania, având o tradiţie de peste 100 de ani. Consumatorii români recunosc şi apreciază autenticitatea produsului nostru vedetă – Salamul de Sibiu IGPa declarant Sorin Minea.

În prezent SALSI SA deţine aproximativ 15% din cota de piaţa valorică a Salamului de Sibiu.

Carmen Gavrilescu, în funcția de director executiv al SALSI SA

Odată cu această preluare, acţionarul majoritar a hotărât consolidarea echipei manageriale de la SALSI SA prin numirea d-nei Carmen Gavrilescu în funcția de director executiv, poziţie din care va conduce planurile de dezvoltare ale fabricii încărcate de istorie de la Sinaia, alături de o echipă de profesionişti.

Pasiunea cu care şi-a construit întreaga experienţă a carierei o defineşte ca profesionist, iar spiritul de echipă şi rezultatele obţinute alături de oamenii cu care a lucrat completează firesc parcursul profesional, construit de-a lungul celor peste 20 de ani de experienţă în industria cărnii, domeniu în care s-a format. Având la bază pregatirea în medicină veterinară, a trecut de-a lungul timpului prin toate departamentele de producţie, pentru a-și consolida apoi cariera în marketing.

Angst

Grupul de firme Angst cuprinde trei unitaţi productive: Angst Ro SRL (fabrica de produse fiert-afumate), Angst Bistro SRL (gastronomie şi ready-meal-uri sub brandul „Merinde Urbane”, deschisă în 2017) şi Salsi SA -Sinaia (produse crud-uscate) în care işi desfăşoară activitatea aproximativ 575 de angajaţi.

În acest context, Grupul Angst a iniţiat un amplu program de rebranding prin remodelarea întregii game de produse din punct de vedere vizual, dar şi din punct de vedere al sortimentelor. Arhitectura de brand şi designul de ambalaj au fost structurate în trei directii: populară, tradiţională şi premium, fiecare dintre acestea targetând nevoile şi aşteptările consumatorilor.

Pentru că suntem atenţi la nevoile consumatorilor români, am pregătit o nouă imagine pentru produsele noastre, unice din punct de vedere gust şi calitate. Obiectivul acestui rebranding este consolidarea poziţiei de lider al calităţii, precum şi tezaurizarea tradiţiilor autentice, româneşti”, declară Sorin Minea, preşedintele Angst RO SRL.  

Cel mai tânar brand dezvoltat de Angst este „Merinde Urbane” care se adresează în special consumatorilor din mediul urban, cu un stil de viaţă dinamic, care au puţin timp pentru prepararea unei mese şi sunt în cautarea unor soluţii simple, cu gust „ca la mama acasă”, dar care în egală masură ţin cont de o alimentatie sănătoasă, variată şi garantat savuroasă. Versatilitatea gamei este un element definitoriu, consumatorul regăsind în aceasta produse clasice, realizate după reţete tradiţionale româneşti, dar şi reţete noi, moderne, cu tonuri exotice, pentru gusturi sofisiticate. Compania Angst este deţinută integral de familia Minea.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,570 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Angst preia pachetul majoritar al producătorului de produse crud-uscate SALSI SA
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: