Apemin ZIZIN a fost primul producător de apă minerală plată din România care a introdus ambalajul de 5L

Apemin ZIZIN, unul dintre principalii producători de pe piața apelor minerale naturale românești, s-a prezentat azi, 28 mai 2014, reprezentanţilor mass mediei din România care au aflat povestea apei minerale ZIZIN, rezultatele financiare şi strategia de business ale companiei dar şi noutăţi despre una dintre cele mai inedite campanii de brand – „Dă cu pace”.

Gama de produse ZIZIN (2)Compania Apemin ZIZIN, societate cu capital privat autohton înființată în anul 1991, la Brașov, îmbuteliază sub brandul ZIZIN ape minerale naturale plate și carbogazificate, cu un conținut echilibrat de minerale și pH neutru. Apa minerală naturală ZIZIN este disponibilă pentru consumatori în 9 variante de ambalaje, de la 0.5 litri până la 19 litri. De altfel, în 1998, Apemin ZIZIN este compania care a introdus pentru prima dată pe piața din România varianta de sticlă cu volum de 5 litri, creată pentru apa minerală plată.

Capacitatea de îmbuteliere a fabricii din Zizin este de 14 milioane de litri. Investițiile în retehnologizare au făcut posibil ca întreg procesul de exploatare și îmbuteliere a apelor minerale ZIZIN să fie riguros monitorizat și protejat, asigurându-se o existență durabilă, concretizată prin certificările ISO, IFS și medalia “Marca de aur” pentru “Izvorul vieții” (apă minerală necarbonată), obținută la “Salonul național al apelor minerale, ediția a IV-a, 2002″.

Producătorul Apemin ZIZIN se situează pe locul 8 în topul producătorilor de apă minerală plată, având o cotă de piaţă de 3%. Obiectivul companiei pe termen scurt este de a ajunge în top 5 producători pe acest segment.

Produsele ZIZIN sunt prezente în retailul modern, cu excepţia reţelelor cora şi PROFI şi în retailul tradiţional. 46% din cifra de afaceri a Apemin ZIZIN o reprezintă marca privată pentru retailul modern. În planurile companiei pe termen scurt intră şi penetrarea canalul de HoReCa.

Apemin ZIZIN anunță o creștere a vânzărilor de 34% pentru brandul ZIZIN, în primul trimestru al anului 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cu o cifră de afaceri pentru brandul ZIZIN de peste 4,5 milioane de euro, compania a reușit să-i mențină acestuia trendul ascendent, pe o piață aflată în ușoară scădere.

”Rezultatele înregistrate în primul trimestru al acestui an nu fac decât să certifice eforturile pe care le-am depus până acum pentru dezvoltarea și consolidarea brandului ZIZIN pe piața din România. Creșterea vânzărilor cu 34% pe o piață aflată în ușoară scădere demonstrează faptul că oamenii apreciază calitatea apei minerale naturale ZIZIN – extrasă din surse subterane recunoscute, avizate și controlate.”, declară Laura Lazăr, Director Executiv al Apemin ZIZIN.

În 2013, compania a început un proces de reorganizare internă și rebranding, urmărind optimizarea vânzărilor, a distribuției, dezvoltarea departamentului logistic și suplimentarea capacităților de producție. Brandul ZIZIN a beneficiat de modificări atât la nivel vizual (logo), la nivel de ambalaj, cât și la nivel de mesaj și comunicare a produsului.

”Început în 2013, procesul de schimbare a brandului ZIZIN se află încă în desfășurare. Ne-am propus ca în viitorul apropiat să reușim să acoperim toate canalele de distribuție din România – tradiționale și moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt și mediu, iar una dintre componentele sale se află, în prezent, în implementare – campania de imagine <<Dă cu pace>>.”, declară Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Un comentariu la „Apemin ZIZIN a fost primul producător de apă minerală plată din România care a introdus ambalajul de 5L”

  1. Pingback: Sinteza săptămânii 26 - 30 mai

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *