AQUA Carpatica a devenit un brand internațional, fiind prezent pe 3 continente

AQUA Carpatica, brandul de apă aparţinând Valvis Holding, a devenit un brand internațional, fiind prezent pe 3 continente, în ţări precum: SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lanţul Metro Cash& Carry), China, toate ţările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.

-20130928-173623“România, având ca ambasador AQUA Carpatica, va dovedi ca un produs premium al ţării poate concura direct cu cele mai prestigioase branduri internaţionale din domeniu.” declară Jean Valvis, Preşedinte-Director General Valvis Holding.

Prima piaţă cucerită este cea a Statelor Unite, o piaţă formată, cristalizată şi saturată de o multitudine de branduri internaţionale, cu un consumator exigent.

AQUA Carpatica este prezentă la raft începând cu luna iulie 2015, în lanţul de magazine Sprouts Farmers Market (peste 200 de magazine ce operează în 12 state, având un numar de 18.000 angajaţi) ce comercializează produse proaspete şi organice, oferind experienţa de consumator orientată spre beneficii de sănătate.

Practic, este singurul brand de apă din Romania avizat conform standardelor şi omologat pe piaţa SUA ce are parteneriate cu lanţuri de supermarketuri pe întregul continent american, nu numai în magazinele tradiţionale locale.

În demersul de comunicare, pornind de la studii ştiinţifice relevante, AQUA Carpatica îşi asumă un nou rol de educator şi formator asupra calităţilor şi beneficiilor unei apei minerale naturale pure, lipsite de nitraţi, mai ales pentru femei însărcinate şi copii.

AQUA Carpatica a fost lansată pe piaţa românească la finele anului 2010, ca operaţiune investiţională greenfield, iar de la lansare a reuşit performaţe de notorietate şi vânzare absolut remarcabile.

Timp de trei ani la rând, eficienţa campaniilor de comunicare coroborate cu vânzările efective au clasat AQUA Carpatica în topurile clasamentelor de specialitate cu numeroase premii EFFIE câştigate an de an. Încununarea a venit în acest an pentru Campania Testul Purităţii care a cucerit atât medalia de aur pentru categoria sa, dar şi The Grand Effie Award Romania.

Într-o piaţă specifică stagnantă şi conservatoare, AQUA Carpatica a înregistrat constant creşteri de vânzări, iar 2015 se prevede a fi anul cu o creştere de peste 50% a cifrei de vânzări faţă de anul trecut.

“Mulţumesc consumatorului român pentru sprijinul şi încrederea acordate, fără de care acest efort de export ce ne onorează, nu ar fi fost posibil!” (Jean Valvis).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,832 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » AQUA Carpatica a devenit un brand internațional, fiind prezent pe 3 continente
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] AQUA Carpatica, brandul de apă aparţinând Valvis Holding, a devenit un brand internațional, fiind prezent pe 3 continente. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: